Wij gaan naar Amerika !!!!!! - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu Wij gaan naar Amerika !!!!!! - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Wij gaan naar Amerika !!!!!!

Door: webmaster

03 Oktober 2008 | Nederland, Zwanenburg

Rob ontvangt een uitnodiging om op 14 april om 17.30 uur aanwezig te zijn bij een bijeenkomst op kantoor bij de directeur Leo Burgers. Daar werd een droom werkelijkheid.
"Beste Rob,
Wij feliciteren je van harte met het feit dat jij, als één van de medewerkers bent gekozen voor de incentive-studiereis naar Las Vegas dit jaar. Je hebt dit geheel aan je eigen uitstekende inzet te danken en het is dan ook op zijn plaats om ook op deze wijze nog eens onze waardering te uiten voor een collega die zich zo positief onderscheidt."
Iedereen kan begrijpen dat wij allemaal erg blij waren met deze uitnodiging. Wij willen dit graag delen met onze twee zoons en we gaan gezellig met zijn vieren. Enkele dagen later ontvingen wij het volgende bericht;
"Het doet mij veel plezier jou en je partner, namens het bestuur, uit te nodigen voor de Holland Casino Incentive avond die op 20 november 2008 wordt gehouden. Het belooft weer een bijzondere avond te woden op een werkelijk unieke plek in Las Vegas. Graag ontvangen wij jullie dan ook in de Ghostbar op het dak van het Palms Hotel & Casino om 17.45 uur. Na de foto volgt een aangeklede borrel met aansluitend een gezellig diner. Na het diner worden jullie naar het Bellagio Hotel & Casino gebracht, waar wij de Cirque de Soleil show "O" zullen bezoeken. Deze show is het beste wat Las Vegas te bieden heeft op dit gebied en is al sinds jaar en dag uitverkocht."
Dennis en Dylan kunnen niet mee naar het diner. Het is in een casino en ze moeten minimaal 21 jaar zijn om daar binnen te komen. Maar het casino heeft wel kunnen regelen dat ze mee mogen naar de show. Geweldig!!! Wij mogen de reis verder zelf invullen. Rob heeft een vast gesteld bedrag gekregen. Wij hebben er voor gekozen om eerst 5 dagen naar New York te gaan en dan door te vliegen naar Las Vegas waar we dan ook 5 dagen verblijven. Nu op zoek naar tickets en hotels.