De reis van New York naar Las Vegas 18-11-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu De reis van New York naar Las Vegas 18-11-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

De reis van New York naar Las Vegas 18-11-08

Door: webmaster

19 November 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen om 04.30 uur ging de telefoon met de wake up call. Een heel kort nachtje dus. de taxichauffeur was er al om 05.10 uur en heeft ons naar het vliegveld gebracht. Op het nieuws zagen we vanmorgen dat er vlakbij heel veel sneeuw gevallen was, en toen wij het vliegtuig instapte begon het ook te sneeuwen. Wij hebben veel geluk gehad met het weer. Het was wel erg koud maar de zon scheen en de lucht was helder. De dagen in New York zullen wij niet gauw vergeten. Het was echt geweldig!!!! En ook hebben wij al meekunnen genieten van de mooie kerstversieringen en etalages. Elke boom word elk jaar opnieuw met de hand versierd met lampjes. Bij ons zie je vaak dat ze de lampjes het hele jaar laten zitten. En dan die mooie etalages. Ongelooflijk. Het is hier nu 10.26 uur en we vliegen nu en eind boven Kansas City. Het vliegtuig is voor de helft leeg. We zijn zeer benieuwd wat we straks allemaal te zien krijgen. Er zit hier al een man in het vliegtuig met een pokerbril en een Elvis kapsel. Nu nog 02.45 uur vliegen en dan gaan we het beleven.
Geland!!
Het eerste wat je ziet als je het vliegtuig uitstapt zijn allemaal gok automaten. Alles ging heel snel en we stonden zo buiten. We hebben geen taxi genomen maar zijn in styl naar het hotel gereden. In een witte stretch limousine. De chaufeur heeft eerst een uur met ons rond gereden. Dat was erg mooi en zie je meteen alle hotels. Het ene hotel is nog mooier dan het andere. Het is gewoon niet te beschrijven en wij weten gewoon niet meer wat we mee maken. We vallen van de ene verbazing in de andere. We verblijven in het Belagio. Een 5 sterren hotel waar ze 3x zoveel personeel hebben als gasten. Het heeft $ 1,6 miljard gekost om dit te bouwen. Prachtige tapijten en marmeren vloeren chique winkels in de hal als Prada, Armani en Chanel. Voor het hotel ligt een 3 Hectare groot meer met indrukwekkende fonteinen die overdag en 's avonds met tussenpozen spuiten. Een waterdans op muziek, met mist en 's avonds lichteffecten. Toen wij stonden te kijken was er een waterdans op het liedje : Time to say goodbye van Andrea Bocelli. Je staat gewoon in trance het is echt ongelooflijk wat je ziet. Het hotel heeft ook een hele grote tuin met zwembad. Het is hier 25 graden, Rob en Dylan hebben al gezwommen. In alle hotels zijn hele grote casino's. Dylan mag er wel doorheen lopen onder begeleiding en hij moet op de paden blijven. We hebben vanavond in het hotel gegeten. Buffet 27 Dollar per persoon. Er was zo ontzettend veel en het zag er heel mooi uit. Kreeft, mosselen, zalm, sushi enz. Voor ons eigenlijk te exclusief. Na het eten zijn we naar het hotel hiernaast gelopen. Ceasars Palace. Heel anders maar ook zo ontzettend mooi. We zijn nu al 20 uur op en dood moe. We gaan lekker slapen en morgen lekker bij het zwembad liggen om een beetje van alles bij te komen.

• 19 November 2008 - 18:29

Willy:

straks een probleem hier met wat voor auto moeten ze jullie nou halen.
    1 voordeel ze kunnen gewoon gelijk naar de nieuwe AH (die is groot geworden. de 1x verdwaal je daar ook.)
    Gr

• 19 November 2008 - 18:30

Els:

ben bijna jaloers, ben blij dat jullie genieten .
    hoop dat de je het nu wat warmer krijgt. veel plezier nog en niet te veel gokken doeiiiiiiiiiiiii

• 19 November 2008 - 21:04

Martin En Thea :

Berichtje geplaatst op de vorige pagina. Foutje sorry.

• 20 November 2008 - 17:38

Thea En Bert:

Geniet van de VIP behandeling jullie verhalen zijn super Heel veel plezier nog groetjes van ons allemaal