Las Vegas 19/11/08 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Las Vegas 19/11/08 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Las Vegas 19/11/08

Door: webmaster

20 November 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

We hebben allemaal goed geslapen. Na het douchen zijn we eerst naar het business centre hier in het hotel gelopen om te internetten en ons reisverslag bij te werken. Je krijgt dan een eigen kantoortje. Alleen van de prijs schrokken we, je betaalt per kwartier 15 dollar. Na het internetten zijn we naar het ontbijtbuffet gelopen. Dat was geweldig! Je kan echt vanalles krijgen en we hebben ons helemaal rond gegeten. Het is hier overdag heerlijk weer 25 graden, dus zwemgoed aan en lekker bij het zwembad gelegen. Alles ligt daar voor je klaar. Lekker ligbed, grote badlakes en een badjas. We zijn daar tot 12 uur gebleven en toen weer op pad gegaan. De bedoeling was dat we een auto gingen huren maar daar aangekomen waren alle normale auto's al verhuurd. We konden alleen een hele grote krijgen. Dat hebben we niet gedaan en kwamen na wat vragen erachter dat je een buskaart voor 5 dollar kon kopen. Die zijn 24 uur geldig en stoppen bij elk hotel. Dus ideaal. Hebben de bus gepakt en zijn naar Las Vegas Uptown gereden. Daar zit de goedkoopste outlet store met allemaal bekende merken. Nou dat hebben we gemerkt. Met tassen vol kwamen we naar buiten. Rob heeft ook een heel mooi horloge gekocht. We hebben daar ook meteen gegeten 's avonds. Terug naar het hotel om de tassen weg te brengen. Ons allemaal weer omgekleed want 's avonds is het hier maar 15 graden. Daarna weer in de bus gestapt en helemaal naar Downtown Las Vegas gereden. Dat is het oude Las Vegas een heel ander sfeertje. Maar wel erg leuk. Ook een hele lange straat vol met casino's, restaurantjes en souvenierswinkeltjes. De straat in overdekt en om het uur is daar een lichtshow met muziek op het plafond. Ineens gaat dan het licht uit en iedereen in de straat blijft stilstaan tot het afgelopen is. Er lopen ook nog heel veel mensen met een cowboyhoed op. De prijzen van het eten en drinken zijn daar ook een heel stuk lager. Een hoop Wedding Chappels te zien. Zagen er schattig uit. Helaas kreeg ik Rob niet zo gek om daar nog een keer te trouwen. Om 12 uur s'nachts kwamen we weer in het hotel terug.
Het was weer een hele leuke dag.

• 20 November 2008 - 22:47

Lenie.v.N:

hallo allemaal.

• 20 November 2008 - 22:50

Lenie.v.N:

dus het word toch een nieuwe koffer kopen want de andere was al vol.Wat een plezier hebben jullie zeg, nou geniet er maar lekker van groetjes Lenie,v,N

• 20 November 2008 - 23:14

Annie En Hen:

Jongens wat een vacantie hebben jullie .Het is zo leuk om dat hier te lezen iedere dag kijken we of het verslag al binnen is .En zo te lezen moet er wel een auto bij om jullie op te halen ik zal je vader wel even bellen .Nou nog een paar leuke dagen de groetjes uit de Beukenlaan