Las Vegas 20-11-08 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Las Vegas 20-11-08 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Las Vegas 20-11-08

Door: webmaster

20 November 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen hebben we een ontbijtbuffet genomen in Paris. Ook een heel mooi hotel. Daar staat de Eifeltoren voor de deur. Daarna de bus weer genomen naar het outlet centre. Ik had daar gisteren een internetcafe gezien waar het een stuk goedkoper is. En daar zit ik dus nu te typen. Moest ook nog het verhaal van gisteren afmaken. Het is zeer verleidelijk om nu weer de winkels in te gaan, maar de koffers zitten nu al helemaal vol. Vanavond moeten Rob en ik om 18.00 uur in Palms zijn. Daar hebben we dan het feest van het casino. Dus we moeten zorgen dat we om een uur of 4 in het hotel zijn. Kunnen we nog even douchen en omkleden. De jongens moeten om 22.00 uur bij de ingang van het theater staan dan gaan we naar show O. Ze hebben allebei een buspas en gaan samen tot die tijd overal naar toe. Als het morgen lukt ga ik weer even naar dit internetcafe om dit verhaal af te maken.
Na het internetten zijn we weer met de bus teruggegaan. Bij een halte midden op de Strip uitgestapt om foto's te maken bij het bord "Welcome to Las Vegas". Weer op de bus gestapt en naar de M&M winkel geweest. Er zijn er maar drie van in de wereld, New York, Las Vegas en Orlando. In twee zijn we nu geweest. Ook zijn we daar in de Coca Cola winkel wezen kijken. Via een brug over de Strip naar hotel New York gelopen en daar binnen gekeken. Dennis en Dylan zijn daar gebleven en wij zijn naar het hotel gelopen om ons om te kleden voor het feest. Daar gingen we dan in galajurk en pak. Voor het hotel een taxi gestapt en naar Palms gereden. Daar werden we opgewacht door mensen van Holland Casino. Samen met collega's en partners die ook uitgenodigd waren gingen we in de lift naar de 55e etage. Daar was een zaal afgehuurd met een terras op het dak. Prachtig uitzicht over heel Las Vegas. Op het dak werd een groepsfoto gemaakt. Daarna kwamen er allerlei hapjes en drankjes. Binnen waren de tafels mooi gedekt en hebben we heerlijk gegeten. Tussendoor kreeg iedereen persoonlijk een speech waarin verteld werd waarom je deze uitnodiging had verdient. Bij Rob kwam er onder andere in voor dat hij het opleiden van nieuwe mensen zeer goed begeleid. Dat hij veel werkt in de high limit zone en eigenlijk nooit nee zegt als iemand hem iets vraagt. Een hele mooie speech waar hij echt trots op mag zijn. Na het diner werden we opgehaald en naar het Bellagio gebracht waar we naar de Cirque du Soleil show " O" gingen. Voor Dennis en Dylan waren ook kaarten verzorgd en die stonden bij de ingang op ons te wachten. Die zijn eerst vanuit het New York New York hotel andere hotels gaan bekijken. Ook zijn ze in het M.G.M. Grand hotel geweest. Daar lopen echte leeuwen achter glas midden in het hotel. Ze hebben bij Wendy's (hamburgertent) gegeten. Daarna zijn ze nog even op de kamer gebleven en toen naar de ingang van het theater gegaan. Een schitterend theater en we hadden hele mooie plaatsen. De show was fantastisch. Het had allemaal met water te maken het podium was af en toe een groot meer waar ze vanaf de top van het dak insprongen. En dan was het water ineens weer weg. Ook was de muziek en het zingen live bij de show. Echt een belevenis. Na de show kregen we een mooi mapje met de groepsfoto erin die daarvoor op het dak gemaakt was. Een hele mooie avond en geweldig dat het casino ervoor gezorgd had dat de jongens ook mee mochten.

• 20 November 2008 - 21:02

Angèle:

Hey hallo,

Wat super als je julie reisverslagen leest!!
    Inderdaad een vakantie om nooit te vergeten!En jullie in een limousine....Ik had jullie wel willen zien!Toch wel foto's van he?:-)Vanavond ook een hele leuke avond!Ik wil het natuurlijk ook allemaal live horen he!!Nog heel veel plezier!!Dikke XXX