Las Vegas 21-11-08 Laatste dag!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Las Vegas 21-11-08 Laatste dag!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Las Vegas 21-11-08 Laatste dag!!!!

Door: webmaster

21 November 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Alweer de laatste dag! Het is prachtig weer en de verleiding is erg groot om bij het zwembad te gaan liggen. Maar er zijn nog een hoop dingen die we willen zien dus we gaan gewoon weer verder. Vanmorgen heerlijk ontbijt gehad in hotel. Er is een ontbijtbuffet tot 11.00 uur daarna wordt het meteen lunchbuffet. Aangezien wij vanmorgen iets later waren zaten we er nog om 11.00 uur. Rob had daarvoor van alles al gegeten en kwam om 11.00 uur ineens met biefstuk en gegrilde zalm aanzetten. Die ging gewoon nog even verder met de lunch. Daarna weer op de bus gestapt en naar het internetcafe gereden voor de laatste keer. We gaan morgenochtend vroeg weg dus de rest van de reis zetten wij op papier en voegen we thuis toe. Het is hier negen uur vroeger als in Nederland. Wij vliegen morgenochtend eerst naar Atlanta en hebben dan een uur de tijd om het vliegtuig naar Amsterdam te pakken. We komen dan zondagochtend aan. Door het tijdverschil zijn we dus erg lang onderweg. We zijn vanmorgen in het Luxor hotel wezen kijken. Dennis is daar gebleven en ging door naar Mandala Bay. Als wij zo klaar zijn sturen we hem een sms en spreken we een punt af en gaan we vanuit daar weer verder. Dus de rest van ons dagboek maken we thuis af. Dan kunnen wij ook de foto's erin zetten. We hebben al meer dan 500 foto's gemaakt. Daar zullen dus best wel goede tussen zitten.
Met Dennis bij het cafe van Harley Davidson afgesproken. Allerlei winkeltjes bekeken en nog verschillende grote hotels ingeweest. Onder andere hotel Venetian. Een prachtig hotel. Kanalen met gondels die dwars door het hotel varen. Daarna terug naar het hotel om ons om te kleden en vast wat spullen omgeruimd. 's Avonds met de bus Downtown Las Vegas gereden. Daar hebben we in een casino gegeten. Rob heeft daar ook nog even Black Jack gespeeld. Dennis heeft de hele tijd achter hem gestaan totdat de croupier om zijn I.D. card vroeg en hij weg moest. Mag niet onder de 21 jaar. Ik stond met Dylan achteraf, maar toen gingen ze ook naar ons wijzen en zijn we weggegaan. Om 23.30 uur waren we op de hotelkamer en hebben we de koffers ingepakt. Gelukkig ging alles erin. We hebben de wekker om 06.30 uur gezet moeten om 07.30 uur hier weg. Eerst naar Atlanta en dan overstappen naar Amsterdam.

• 22 November 2008 - 07:22

Peter & Monique:

Beste fam. Witjes,

Leuk om zo van jullie trip op de hoogte te blijven. Een fantastisch reis en belevenis voor allemaal. Wij wensen jullie een goede reis back home.