Weer naar de States - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu Weer naar de States - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Weer naar de States

Door: webmaster

10 Juli 2009 | Nederland, Zwanenburg

Na onze fantastische ervaringen van vorig jaar, gaan we dit jaar weer terug naar de States en wel naar Florida.

Ik het begin van het jaar zijn we naar de vakantiebeurs in Utrecht geweest, om ons op een bestemming te orienteren. We hadden daar veel brochures meegenomen en verschillende offertes laten maken. Eenmaal thuis hebben wij alles bij Amesrican Vacations kunnen regelen. Een zeer goede touroperator, die je van prima advies dienen. Uieindelijk hebben het volgende reisschema samengesteld:

13 juli vertrekken wij naar Orlando (met tussenstop in Chicago)
Eenmaal in Orlando gaan wij met de huurauto naar St. Petersburg. Hier blijven wij 2 nachten in het Sirata Beach Resort.
15 juli gaan wij met de auto naar Fort Myers. Hier blijven we 2 nachten in het Pinkshell Beach Resort.
17 juli trekken wij weer verder en gaan we via de Everglades naar Key West. Ook hier blijven we 2 nachten in het Doubletree Spa Resort.
19 juli gaan door naar Miami. Hier blijven we 3 nachten in het Miami Beach Resort & Spa.
22 juli gaan we dan weer terug naar Orlando. Even ten zuiden hebben we een villa gehuurd met eigen Zwembad. Hier blijven we 9 nachten en zullen dan 31 juli weer naar huis vertrekken.

We hebben al allerlei tripjes gepland bv Airboot tocht in de Everglades, KrokodillenFarm, Boottocht in Key West naar de dolfijnen, Ducktours in Miami, Kennedy Space Centre, Saeworld en Universal Studio's in Orlando.

We gaan nu koffers inpakken en maandag vertekken.

We houden jullie op de hoogte.

• 10 Juli 2009 - 19:52

Martin & Thea:

Hallo familie

Wij willen jullie een hele fijne vakantie toewensen met veel plezier en mooi weer. Geniet van alle dingen die jullie allemaal van plan zijn en een goede reis. En doe vooral voorzichtig. Wij kijken al uit naar jullie reisverhalen. Doei!!!!!!!!!!!

• 12 Juli 2009 - 19:32

Lenie&Piet:

Wat een onderneming weer
    Heel heel veel plezier en doe heel voorzichtig hoor,we lezen graag de verhalen.Een goede reis.
    Piet & Lenie