van Miami naar Orlando 22-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu van Miami naar Orlando 22-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

van Miami naar Orlando 22-07-2009

Door: webmaster

23 Juli 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Het is nu 10.30 uur en we zijn op weg naar Orlando. We hebben eerst bij de supermarkt allerlei donuts gekocht en daarna nog getankt. Hei is een rit van ongeveer 4 uur. Het is nu 13.35 uur en rijden nog steeds op de snelweg. Ineens zagen we allemaal rook. Aan de linkerkant van de weg bosbrand. Een heel breed stuk staat in brand. Vlammen vlakbij de weg. Wij denken dat het nog niet zo lang bezig is want je ziet helemaal geen blushelikopters. We zijn bij het eerste selfservice station gestopt en Dennis is daar naar binnen gegaan om het te vertellen. De man schrok heel erg en ze zijn gaan kijken op een t.v. waar je de snelweg op kan zien en daar zag je de brand. Dennis kreeg een hand en werd hartelijk bedankt. Wij zijn weer op weg gegaan en hun konden actie ondernemen. We zijn er!!!! Om ongeveer 16.00 uur zijn we bij de villa aangekomen. Er zijn geen woorden voor. PRACHTIG. Een heel groot huis. Vier slaapkamers met t.v. , twee badkamers met douche en bad, grote keuken met allerlei apparatuur, een grote ijskast daar past die van ons wel twee keer in. Groot washok met wasmachine en droger. Garage met biljarttafel en een tafel met airhockey. En een privézwembad met verlichting. Om het terras waar het zwembad is staat een soort overkapping. Alles is dicht gemaakt met gaas zodat er geen beesten naar binnen kunnen, maar je ligt wel gewoon in de zon. In het hele huis is airco. Hebben eerst de koffers uitgepakt. De jongens hebben allebei een eigen kamer met een twee persoonsbed. Nu liggen we in het zwembad. Er staan vier ligbedden, twee tafels en acht stoelen op het terras. Er is een plateau in het water waar je op kan zitten en dan wat kan drinken. Bij onze slaapkamer zit een inloopkast. Echt geweldig allemaal,hier houden wij het wel een tijdje uit. Dylan en ik zijn in het zwembad gebleven en Rob en Dennis zijn het park gaan verkennen. In het midden van het park is ook nog een soort clubgebouw. Een groot zwembad en allemaal ijskasten waar je drinken in kan zetten. Binnen heb je ook ontvangst voor draadloos internet. Je kan daar tot 18.00 uur terecht. Vanaf nu ga ik ‘s morgens het dagboek bijwerken. Wij zijn daarna boodschappen gaan doen bij Wall-Mart. Heel veel drinken,chips en spullen voor het ontbijt. Koken doen we hier waarschijnlijk niet. We zijn meestal laat thuis en Rob heeft tenslotte ook vakantie. Het is nu 23.00 uur en Dylan gaat nog even zwemmen. We hebben ook een folder gevonden van een outlet, dezelfde als in Las Vegas. Daar was alles heel goedkoop dus daar gaan we zeker een keer naar toe. We moeten een beetje gaan inplannen wanneer we naar de parken gaan. We hebben flextickets zodat we onbeperkt 14 dagen in 5 parken kunnen. Hangt ook een beetje van het weer af. Als het zo heet blijft moeten we misschien wat later gaan. We gaan zo eerst maar eens lekker slapen in ons mooie huis.

• 24 Juli 2009 - 15:22

Anta:

h carla en rob,

k ze nog steeds dat julle het geweldg hebben. ljkt mj ook leuk om mee te maken. k st nu n turkje en het her erg warm maar wel leuk. we gaan vanavond naar bodrum. naar de haven met allemaal mooe boten en de luxere wnkels. zondag gaan we met een boottocht mee. Ik ms de jongens her wel n het begn keek k steeds rond nu ben k er wel een beetje aangewend.
    nou grç anta en don