Orlando 23-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Orlando 23-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Orlando 23-07-2009

Door: webmaster

24 Juli 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Heerlijk geslapen, het zijn lekkere bedden. Alleen vannacht heel veel kabaal in de keuken. Rob zei nog heel nuchter dat hel wel leek alsof er een beest de keuken aan het slopen was. Hadden de jongens de ijsblokjesmachine aangezet en die hoorden we naar beneden vallen. Die hebben we dus maar even uitgezet. Lekker ontbijtje gegeten even gezwommen en toen naar het clubgebouw gelopen om het dagboek bij te werken en te versturen. Daarna zijn we om 12.30 uur weggereden naar SeaWorld. Wat een belevenis!!!! Het grootste zeedierenpark ter wereld. De bekendste attractie is de show met de orka’s. De grootste orka heet Shamu. Ze geven 2 verschillende shows. Één overdag en één ’s avonds. We hebben ze allebei gezien. Echt ongelooflijk. We hebben een dvd gekocht van de show. Het is niet na te vertellen en zo kunnen jullie het ook zien. Ook zijn we bij een show geweest van de zeeleeuwen. Daar hebben we erg gelachen want ze wilden niet doen wat ze moesten doen. Er is drie maal een andere zeeleeuw ingezet. Ook zijn we in het Shark Encounter geweest. Eerst achter glas murenen, barracuda’s en kogelvissen. Daarna ga je door een kunststoftunnel die door het aquarium loopt en zwemmen er heel veel verschillende haaien om je heen. Ook naar Wild Arctic geweest. Een hightech attractie waarbij een helikoptervlucht door sneeuwstormen en sneeuwlawines wordt nagedaan. De walrussen, beluga’s en ijsberen zijn echt. Langs de kanten zat gewoon echt ijs . Ook is daar een bekroonde achtbaan “Manta” . Rob en Dylan zijn daar in geweest. In het hele park zijn leuke souvenirwinkeltjes en restaurants. Ook staan er overal van die grote vinnen die water spuiten. Dat is echt nodig want het is bloedheet. Maar om 17.00 uur werd het ineens donker en hebben we onze eerste tropische regenbui met onweer meegemaakt. Dat gaat echt heel erg hard. We zijn gauw een winkel ingegaan. Het heeft ongeveer een uur geduurd en daarna was het niet meer zo heel heet. We zijn tot sluitingstijd 22.00 uur gebleven. We zijn nu terug in de villa en hebben geen voeten meer over. Morgen uitslapen en dan eerst maar even lekker het zwembad in. We gaan nu slapen na weer zo’n geweldige dag.