Orlando 26-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Orlando 26-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Orlando 26-07-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag een beetje rare dag. Het weer gooide onze plannen in de war. Het was vanmorgen een beetje bewolkt, maar wel heel warm. Het dagboek bijwerken in het clubgebouw lukte niet. We kregen geen verbinding met internet. Later op de dag zouden we het dan nog een keer proberen. Daarna tassen ingepakt en naar het grote waterpark Aquatica gereden. Onderweg werd het heel erg donker en toen we er bijna waren kregen heel veel regen en heel erg veel onweer. De hele lucht was donker dus zijn we maar terug gereden. Hier bij de villa was het droog en hebben we in ons eigen zwembad gezwommen. Daarna weer naar het clubgebouw voor het dagboek. We kregen toen wel verbinding. Terwijl we daar zaten begon het hier keihard te regenen en te onweren. We zijn daar blijven zitten tot het minder werd.Daarna gauw de auto gehaald en op weg naar de favoriete winkel Abercrombie. Het adres had ik van internet gehaald en het was in een buurt waar we nog niet geweest waren. Daar aangekomen bleek het in de Florida Mall te zijn. Één van de grootste Malls in de U.S.A. Daar bleek ook een M&M Store te zijn. Er zijn maar drie M&M Stores in de wereld. New York, Las Vegas en Orlando. We hebben ze nu alledrie gezien.Ik ben daarna vast doorgelopen naar Abercrombie. Ik weet daar de maten van Rob en de jongens uit mijn hoofd. Er bestaat geen outlet van Abercrombie, maar ze hebben wel sumersale. Wat ik leuk vond heb ik vast uit de rekken gepakt zodat ze allen nog moesten passen als ze terug kwamen. Krijg ik ineens een sms van Dylan: "Mam we staan voor de deur en mogen er niet meer in ze gaan om zes uur dicht". Ik ben naar de deur gelopen en heb ze voor het raam laten zien wat ik had. Ze vonden alledrie alles leuk, ben gaan betalen en zo hadden we toch onze spullen. Voor Rob een polo en overhemd, Dennis een dik joggingvest en voor Dylan een zwemshort en overhemd. Alles ging daar zo vroeg dicht omdat het zondag is. In de buurt zit het restaurant Best Western. Steaks&Buffet. Dinner $9,99. Daar hebben we gegeten. Geen deftig restaurant maar wel erg lekker en heel goedkoop. Een buffet met allerlei soorten vlees,salade's, patat, aardappels, rijst, fruit en ijs.Vol gegeten verder gereden naar de Premium Outlet. Dezelfde als in Las Vegas. Ook weer zo'n groot gezellig dorp met alleen maar winkels met merkkleding. We waren er om 20.00 uur en ze gingen om 21.00 uur dicht omdat het zondag was. Normaal is dat allemaal tot 23.00 uur open. Rob had schoenen bij Timberland en Dylan een overhemd bij Ralph Lauren. Dylan was na de eerste dag winkelen al blut maar komt straks met het meeste thuis. Komt ook door mij want ik vind het ook allemaal leuk. De winkel waar Dennis naartoe wou was al dicht. We gaan van de week nog terug want we hadden nu veels te weinig tijd. We zijn vanddag dus een beetje op tijd thuis, 22.00 uur. Ik ga zo het dagboek vast in Word zetten. Schrijf eerst de hele dag alles in klad op. Dan kunnen we het morgen kopieeren naar het dagboek als we verbinding hebben. Ik ben er vandaag achter gekomen als iemand ons een mail stuurt op ons eigen e-mail adres dat ze dan bij ons niet op datum staan. Vandaar dat ik er dus een paar gemist heb en misschien iemand geen antwoord heeft gekregen. Als we morgen nog tijd hebben gaan we proberen dat te veranderen, Ik ben gisteren ook iets vergeten te vertellen. Rob liep naar de auto en toen kwam er ineens een slang onder de auto vandaan. Een lange zwarte. Gelukkig heb ik het niet gezien. Maar als we in het donker thuis komen lopen Dylan en ik door de tuin achter Rob aan naar het huis. Je weet maar nooit. Het was een rare dag door het weer vandaag maar wel een leuke gezellige dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Florida, The Sunshine State

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2009

van Washington - Amsterdam 31-07-2009

02 Augustus 2009

Orlando - Washington 31-07-2009

02 Augustus 2009

Orlando 30-07-2009

30 Juli 2009

Orlando 29-07-2009

29 Juli 2009

Orlando 28-07-2009

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 52649

Voorgaande reizen:

09 Juni 2019 - 27 Juni 2019

de Koningssteden van Andalusië en Ibiza verkennen.

03 Juni 2018 - 22 Juni 2018

Viva España, via Andalusie naar Ibiza

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

California Dreaming en Aloha Hawaii

02 Juni 2016 - 21 Juni 2016

Amazing Asia, Singapore en Bali.

15 Juni 2015 - 02 Juli 2015

Back to Beautiful Florida!

06 Juli 2011 - 21 Juli 2011

Buenas Dias Cuba!

13 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Florida, The Sunshine State

14 November 2008 - 23 November 2008

The Big Apple & Fabulous Las Vegas

Landen bezocht: