Orlando 28-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Orlando 28-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Orlando 28-07-2009

Door: webmaster

29 Juli 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Ik heb vandaag niet zo'n lang verhaal. Toen we vanmorgen opstonden was het buiten al bloedheet. We zijn naar het waterpark Wet'n Wild geweest. Het is een heel mooi groot park en staat bekend om zijn spannende actracties. De jongens zijn een keer in de Flyer geweest. Met een vierpersoons vlot stort je van een hoogte van 12 meter door een meer dan 130 meter lang kronkelend parcours. Een echte waterachtbaan. In de Mach 5. Op een schuimmat langs een spannende waterglijbaan. In de krappe bochten word je langs de wanden geslingerd. Je kan kiezen uit drie verschillende afdalingen. Disco H2O. Een hele hoge glijbaan waar je in een band naar beneden gaat. Op een gegeven moment kom je in een trechter terecht. Rond draaiend kom je vanzelf weer in het midden en glij je weer een eind naar beneden. The Surge. Een open glijbaan waar je ook in een band naar beneden gaat. Wat ook was dat ze in het park een strand gedeelte hebben. Dus een heel stuk strand waar ook allemaal ligbedden stonden. In het hele park waren alle ligbedden gratis. Op de grond langs alle paden stonden watersproeiers aan. Het is zo heet dat je anders niet op je blote voeten kan lopen. Wij zijn de hele dag in het park gebleven. We hadden toen we om 18.00 uur naar huis gingen helemaal geen honger meer. We hadden in het park al vanalles gegeten. We zijn bij de supermarkt gestopt om spullen te halen zodat we een omelet konden eten. Het was de 1e keer dat we s'avonds wat in de villa hebben gegeten. Hier hebben we ook nog gezwommen , gedoucht en zitten nu t.v. te kijken. Het nieuws is altijd leuk om te kijken. Ze laten hier echt van alles zien. Het is bijvoorbeeld al de tweede keer in een week tijd dat er ongelukken op de snelweg waren, omdat er ineens een grote beer de weg op kwam. Na het late nieuws is er altijd een programma over het laatste nieuws over de dood van Michael Jackson. En de hele dag zeer uitgebreide weerberichten. Je kan precies zien waar en hoe laat er zware onweersbuien of storm verwacht worden. We zien nu dat we morgenochtend om zes uur een zware bui krijgen. Maar ja, dan slapen we nog en meestal duurt het nooit zolang. Morgen gaan we naar Island of Adventure. We zijn benieuwd, het schijnt heel leuk te zijn. We gaan zo naar bed. Liggen we er ook eens op een beetje normale tijd in.