Even gauw een bericht - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu Even gauw een bericht - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Even gauw een bericht

Door: webmaster

16 Juli 2011 | Cuba, Varadero

Lieve allemaal
Vanavond zagen wij ineens dat er internet verbinding is. De hale tijd het dagboek bijgehouden maar het is nu geen doen om alles over te typen. Wij zitten nu in het resort na de rondreis die geweldig was. Hebben heel veel gezien en meegemaakt.Hier zijn wij lekker aan het relaxen. Komen net terug van een show waar Dylan voor gevraagd was om mee te doen. We hebben zo gelachen. Hij was een van de zes chipendale's. HIj kwam in pak op en daar onder zaten vier verschillende slips als laatste een string. Alles zat met klittenband was dus elke keer gooide hij wat uit terwijl hij aan het dansen was. Het was heel erg leuk. Dennis had vandaag een scooter gehuurd en is hier in de buurt gaan rijden.Wij gaan morgen proberen het dagboek via een kaartje van het fototoestel erop te zetten weten niet of het lukt maar nu hebben jullie in elk geval een berichtje van ons.Groetjes uit het warme Cuba van ons allemaal.

• 17 Juli 2011 - 08:21

Fam. Roodenrijs:

Beste Vakantiegangers, goed om weer wat van jullie te horen. Wees maar blij dat je daar zit hier zitten wij weer in de herfst. De buurtbarbecue die gisteren zou zijn is niet doorgegaan vanwege het slechte weer!!! Met ons en David alles goed. Geniet lekker op dat resort en de groetjes van ons Peter, Monique, Daniel & David

• 17 Juli 2011 - 14:32

An Woertman:

Groetjes terug vanuit het natte Zwanenburg. Ben jaloers op jullie!
    Fijn om iets van jullie te horen.
    Heel veel plezier nog.

• 17 Juli 2011 - 15:50

Jan En Baukjen:

Elke dag even gekeken. Slecht internet dus. Nog een paar hele fijne dagen daar. Groetjes van Baukjen en Jan.