Dag 14 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 14 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 14 Varadero

Door: webmaster

23 Juli 2011 | Cuba, Varadero

Helaas laatste dag! Na het ontbijt hebben we gereserveerd bij de Japanner voor vanavond met het Engelse stel. Liggen nu bij het zwembad en Rob is net tweede geworden met een schietspel. Wij zijn van plan om vanmiddag naar een marktje te gaan in het centrum van Varadero. Maar de verleiding om hier te blijven liggen, drinken,eten, gezellig kletsen en je in het zwembad te laten glijden is erg groot. Een jongen van het animatie team kwam even vertellen dat we nog niet moesten gaan want er kwam een mooie show in het zwembad. Daar hebben wij nog op gewacht en dat was echt de moeite waard. Prachtig ! Aqua ballet in het zwembad. Daarna gauw naar de kamer om ons om te kleden en naar beneden naar de guest service om en taxi te bestellen. Daar staat een jongen waar we heel leuk contact mee hebben. Hij ging bellen en zei dat hij een verrassing voor ons had. Toen kwam er een Chevrolet Impala aanrijden. Echt heel gaaf! Uit het jaar 1959 en alles nog origineel . Bij één deur ontbrak de binnenkant. Bij het marktje waar we natuurlijk veels te laat aankwamen waren sommige al aan het inpakken. Allemaal souvenirs en schilderijen. Wij hebben een schilderij gekocht van een taxistandplaats in Havana en Dennis één van Che Guevara hele mooie tekening net een foto. De man heeft het canvas doek van het frame gehaald en opgerold. Ook kregen we er certificaten bij voor de douane. Als het een bepaalde grote heeft moet dat voor de douane hier anders mag je het niet meenemen. Daarna weer gauw terug naar het hotel want we moesten om 21.00 uur bij de Japanner zijn. Het eten was weer fantastisch. Het ging alleen heel snel achter elkaar door. Maar het was erg gezellig met het Engelse stel. Daarna zijn we naar een tropical dansshow geweest. Afscheid genomen van het personeel waar we goed mee om gingen. We hebben ze nog een hoop spullen gegeven en aan drie jongens wat geld. Ze waren allemaal zo dankbaar . Je bent gewoon in staat om alles weg te geven.