16 juni 2015 dag 2 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 16 juni 2015 dag 2 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

16 juni 2015 dag 2

Door: Carool

17 Juni 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 2
Vanmorgen zijn we al om half 7 opgestaan. We konden niet meer slapen. We hadden gisteren een hele lange dag en zijn toen om 22.00 uur naar bed gegaan maar in Nederland was het al 04.00 uur. Maakt niet uit hebben wij een lekkere lange dag. Wij zijn eerst naar Golden Corral gereden en hebben daar een heerlijk ontbijt genomen. Voor $8,99 p.p kan je van alles krijgen bij het ontbijtbuffet. Heerlijk! Aan de lijn hoef je hier echt niet te doen,er zijn zoveel restaurantjes overal. Daarna zijn we bij de Publix boodschappen gaan doen. Daar hebben we ook meteen een coolbox voor in de auto meegenomen. Hebben we als we onderweg zijn altijd drinken bij ons. Verder nog wat fruit, koffie, en broodjes voor morgenochtend. Wij gaan dan naar Disney en worden al om 07.25 uur gehaald door het shuttelbusje van het hotel.
Na de boodschappen zijn we door gereden naar down town Orlando. Church Street een mooie straat met heel veel barretjes in wild west stijl. Maar het was zo warm dat het daar heel stil op straat was. Het was hier vandaag zonder te overdrijven 38 graden. Verder hebben wij vanmiddag bij het zwembad gelegen. s'Avonds zijn we naar een primiumoutlet geweest en daar bij een Foodcorner teriyaki gegeten. Rob had het met noodless en groenten en ik met patat. Morgen dus naar Magic Kingdom van Disney World.

• 17 Juni 2015 - 08:17

Aag Wolkers:

Dan hebben jullie een lange dag voor de boeg.