18 juni 2015 dag 4 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 18 juni 2015 dag 4 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

18 juni 2015 dag 4

Door: Carool

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 4
Vanmorgen voor de verandering geen wekker, lekker uitgeslapen. Na ontbijten in appartement lekker bij het zwembad gelegen. Het was vandaag weer boven de 40 graden. Onze ligbedden stonden in de schaduw of we lagen in het water. Om een uur of vier zijn we ons gaan omkleden en over de International Drive gereden om een helikoptervlucht boven Orlando te maken. Rob zat naast de piloot en ik erachter. Echt heel gaaf. Als de helikopter een scherpe bocht maakte voelde je het helemaal in je buik. We hebben een cd gekocht waar allemaal foto's opstaan die de fotograaf van ons gemaakt heeft. Het was echt een hele belevenis. Daarna nog een stukje doorgereden naar The Orlando Eye. Dat is een 122 meter hoog reuzenrad. Er hangen 30 capsules aan en er kunnen 15 personen in 1 capsule. Wij stonden bij de balie en toen vertelde de mevrouw dat hij net dicht was door het slechte weer dat er aankwam. Er zat bliksem in de lucht. Als dat binnen een straal van 8 kilometer is draait het reuzenrad wat sneller en worden de mensen eruit gehaald. Doordat het rad zo hoog is nemen ze geen enkel risico. De mensen krijgen een nieuw kaartje en zodra de bliksem weg is draait het rad weer. We gaan het morgen weer proberen.
Daarna zijn we naar Outback steakhouse gegaan en hebben daar heerlijk gegeten. We zijn daar 5 jaar geleden ook geweest. Het was toen ook zo goed vandaar dat we het nog wisten. We begonnen met Bloomin Onion. Gefrituurde, opengesneden ui met een pittig coctailsausje. Rob had een rib-eye met een gepofte aardappel en een salade en ik had een filet mignon met een Caesar salade en patat. We zaten zo vol dat er geen toetje meer bij kon. Echt heel lekker!!! Daarna zijn we nog naar de mall of millenia geweest. Naar de Apple Store om een bepaald hoesje te kopen voor Ronald maar helaas hebben ze die niet meer. Konden nog gauw even bij Hollister (kledingzaak) kijken en toen ging alles om 21.00 uur dicht.

• 19 Juni 2015 - 10:36

Jan En Baukjen:

hallo Carola en Rob,

We zijn boven in Schotland vlakbij het Caladonisch Kanaal. Hebben nu even internet in het havengebouwtje en jullie verslagen kunnen lezen. Zo te lezen vermaken jullie je zeer. Wel warmpjes. Hier is het koud.
    Nog veel plezier daar.
    Groetjes en liefs van Baukjen en Jan.

• 19 Juni 2015 - 10:42

George & Von:

Het is super leuk om jullie zo te volgen. En zo te lezen vervelen jullie je daar niet en valt er heel wat te beleven. Geniet er maar lekker van! George & Von

• 19 Juni 2015 - 12:10

Hanny En Piet Crombosch:

Dat is super genieten. Maak er nog mooie dagen van

• 19 Juni 2015 - 14:33

Bedankt voor jullie leuke reactie's. Leuk om te weten dat jullie ons volgen X.

• 24 Juni 2015 - 08:21

Ilse:

Hoi Carool en Rob

Wat geweldig om jullie te volgen. Genieten!!!
    Dikke kus