19 juni 2015 dag 5 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 19 juni 2015 dag 5 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

19 juni 2015 dag 5

Door: Carool

20 Juni 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 5
Vanmorgen zijn wij eerst naar de Denny's gereden aan de International Drive om een lekker ontbijt te nuttigen. Rob had daar The Grand Slamwich scrambler eggs met worstjes, bacon, ham en kaas op geroosterd brood. En ik had pancake puppies, dat zijn een soort oliebollen, erg lekker. Daarna zijn we doorgereden naar The Orlando Eye. Nu was het weer goed en hebben we kaartjes gekocht. Eerst maken ze twee foto's van je en krijg je ook nog een 3D film te zien. Daar gingen we dan. In het midden van de capsule staat een paal met een bankje eromheen. Daar ben ik meteen op gaan zitten en dacht bij mezelf, alleen maar vooruit kijken dan is er niks aan de hand. Dat heb in Londen ook zo gedaan en dat ging ondanks mijn hoogtevrees prima. Hier dus niet. Het leek wel of ik niet goed bij mijn hoofd was. Ik greep die paal vast en het water stond in mijn handen. Het was net of ik aan die paal vastgelijmd zat. Vreselijk!!! Rob had natuurlijk weer nergens last van en liep gewoon heen en weer foto's te maken. Dit doe ik echt nooit meer! Wat een opluchting dat ik eruit was zeg!!!
Daarna nog een stukje doorgereden naar de Mall at Millenia.we zijn naar de Pandora winkel geweest voor Yvette. Er zijn bedeltjes van Disney die alleen in de V.S. te krijgen zijn. Degene die we wilden kopen moesten we halen in een andere Mall die jongen had het weg laten leggen voor ons. Na eerst nog leuke kleding voor Dennis gekocht te hebben en voor mij een paar mooie schoenen gingen we op weg naar de volgende Mall. The Florida Mall. Daar hebben we het bedeltje voor Yvette opgehaald. Heel erg leuk, een Mickey en Minnie staan erop. Heel apart vooral omdat het in Nederland niet te krijgen is. Het is nog steeds zo heet hier dus om een uur of drie terug naar het hotel om lekker naar het zwembad te gaan. Wij lagen in het water toen het ineens begon te donderen van het onweer maar we zagen geen bliksem. En ook zomaar ineens was de lucht heel donker en begon het te regenen. Wij zijn toen naar binnen gegaan en er waren van allerlei waarschuwingen op t.v. Er kwamen zeer zware onweersbuien aan met een hele hoop wind. Sinds 1998 was het niet meer zo heet geweest als de laatste twee dagen vandaar het zware onweer. s'Avonds toen het wat rustiger was met het weer zijn we naar Down Town Disney geweest. Dat was erg gezellig en zag er ook mooi uit. Het bliksemde nog steeds en opeens ging het ook weer heel hard regenen. Wij zijn toen gaan schuilen in een winkel en dat het wat minder was gauw naar de auto toe gegaan. Het is nu ons laatste nachtje hier. Morgen naar Crystal River naar de Mannetees, Wij zijn zeer benieuwd.