05 juni dag 4 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu 05 juni dag 4 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu

05 juni dag 4

05 Juni 2016 | Indonesië, Seminyak

Vanmorgen ging de wekker om 05.15,uur. Kort nachtje want gisteravond was het best al laat. Om 06.00 uur ontbijten en om 06.30 uur werden we opgehaald en werden we naar het vliegveld gebracht. Dat ging allemaal zeer snel en voor we het wisten zaten we alweer in het vliegtuig naar Bali. De vlucht duurde maar 02.20 voor we het wisten zaten we op Bali. We waren zo door de douane, moesten alleen wel lang wachten op de koffers. Er zou iemand van het hotel staan en die zou ons erheen brengen. Toen we de hal in kwamen wisten we niet wat we zagen, de hele hal stond vol met mannen die een bordje in hun hand hadden met een naam erop. Gelukkig hadden we onze naam snel gevonden en waren we snel op weg. We gaan naar verschillende plaatsen in Bali en we beginnen in Seminyak. We verblijven daar 5 nachten in hotel Bali Agung Village. Mijn vader en Hanny verblijven daar al een paar jaar. Iedereen komt hier ook naar me toe van het personeel om zich voor te stellen en te vragen of ik de dochter van "Mister Piet" ben? Wel heel leuk om te weten dat mijn vader hier zeer geliefd is. Wij hebben ook dezelfde kamer gekregen. Het ziet er hier heel mooi uit en we hebben na aankomst de hele middag bij het zwembad gelegen. Er zit ook een bar in het zwembad en je kan er van alles eten. Prima dus. Ook hebben we hier s'avonds gegeten. Rob had een vis barbecue en Dylan had nasi goreng met vissoep vooraf. Die was best wel pittig en het zweet stond op zijn voorhoofd. Ik had een lekkere steak. We zitten nu nog wat te drinken en gaan zo lekker slapen. Daar zijn we nu wel aan toe. Morgen gaan we het hier maar eens verkennen. Welterusten .

• 05 Juni 2016 - 22:27

Anita:

Hi carola en rob jullie beginnen meteen bij een hele leuke plaats seminyak wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad.