06 juni dag 5 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu 06 juni dag 5 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu

06 juni dag 5

06 Juni 2016 | Indonesië, Seminyak

Vanmorgen lekker geslapen tot 08.30. Daarna zijn we eerst gaan ontbijten. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Ook de koffie was best te doen. Ik was net de was in een zak aan het doen zodat het gewassen kon worden werd er op de deur geklopt. Stond de vrouw van het hotel, Agung voor de deur. Zij was net hier binnen gekomen omdat ze eerst vanmorgen vroeg om 04.00 uur een crematie van een familielid had. Dat moet hier dan voor zonsopgang gebeuren daarom was ze wat later in het hotel. Zij beschouwd mijn vader als haar vader en ik ben dus haar Nederlandse zus waar ze veel over gehoord heeft maar nooit gezien. Zij ging meteen zoenen en ze is erg lief. Wij lijken alleen niet op elkaar pa!!! Hoe zit dat?? Hahaha
We kregen een envelop van haar met onze namen erop die mijn vader en Hanny in april voor ons hadden achter gelaten. Er zat een lieve brief in en we kregen geld voor een etentje, Heel erg leuk!
Wij zijn eerst eens naar het strand gelopen. Zag er heel gezellig uit. Er lagen allemaal zitzakken klaar en mooie gekleurde parasols. Ze waren nog allemaal druk bezig om de spullen schoon te maken. Er waren alleen een paar surfers in zee. Er zijn hier abnormale hoge golven, je kan op dit stukje echt niet zwemmen in zee. Leuk om ook een keer s'avonds naar toe te gaan. Daarna naar een winkelstraat gelopen. Het valt mij op hoeveel leuke moderne winkels er nog zijn. Op een gegeven moment zag ik ergens waar ze hand en voet massage, pedicure en manicuren hadden. Dat leek mij wel wat. Rob en Dylan zijn in een bar gaan zitten en ik ben daarheen gegaan. Heerlijk, er zaten ook een paar mannen die hun voeten lieten doen en we lagen allemaal in heerlijke zachte stoelen. Nagels zijn op het laatst ook mooi gelakt, roze met witte bloemetjes erop. Het koste allemaal maar €10,- Ze ging mijn handen masseren en toen trok ze op één of andere manier aan mijn vingers en dan hoorde je het helemaal knappen. De eerste keer dacht ik Jezus wat is dit? Maar kwam er al gauw achter dat er niks vreemds gebeurde. Rob en Dylan zaten nog op hun dode gemak in de bar toen ik klaar was en we hebben daar meteen wat gegeten. Weer terug gelopen en zijn we de rest van de middag bij het zwembad gebleven. Daar later nog een lekkere cocktail gedronken en bruscetta gegeten. Nadat we ons weer opgetut hadden zijn we om 19.00 uur weer Seminyak ingegaan en zijn we na een tijdje winkelen lekker uit eten gegaan van de envelop. We zijn naar Mizzarella geweest. Een leuke tent waar allemaal toeristen kwamen en waar je ook westers kon eten. Het personeel was daar ook erg aardig en vroegen onze namen zodat ze je gewoon de hele avond bij je naam konden noemen. Op de terugweg moesten we een flink eindje lopen en ik liep achter Dylan toen we ineens voorbij een Gay bar liepen. Meteen roepen naar Dylan en er kwamen er twee naar buiten. Wij liepen door maar die ene tegen mij " mam leave him here. Totdat die andere aan Dylan ging zitten en toen vond hij het niet meer zo leuk. Dat was natuurlijk gauw afgelopen maar ik kwam niet meer bij. Dit hebben we ook een keer met Rob gehad op Key West. Morgen willen naar Tanah Lot. Een tempel die in zee ligt op een klein rotsachtig eiland.

• 06 Juni 2016 - 18:44

Ilse:

wat fijn om te lezen dat jullie aan het genieten zijn!! Tanah Lot is geweldig.Gaan jullie wachten op de zonsondergang? Dat is echt fantastisch !! Ben blij dat er ook eten voor jpu is carola (grapje) dikke kus vanuit Zwanenburg voor allemaal .Morgen gaan Iris en ik op weg naar het EK hip hop in Tsjechie .Hopen op goede resultaten.Hoop dat ik je verslag daar ook kan lezen,xxxx