17 juni dag 16 - Reisverslag uit Nusa Dua, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu 17 juni dag 16 - Reisverslag uit Nusa Dua, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu

17 juni dag 16

17 Juni 2016 | Indonesië, Nusa Dua

Vanmorgen zijn we na een heerlijk uitgebreid ontbijt naar het strand gegaan. Op het strand is een hoop te doen. Jetskies kan je huren, je kan met bootjes mee varen naar verschillende plekken, waterskién, op een banaan achter een boot of parasailing. Al doe je niks is het leuk om naar te kijken. Rob en Dylan hadden allebei een jetski gehuurd. Dat was hier erg goedkoop €20,- voor een kwartier. Nadat ze dat gedaan hadden en ik flink wat foto’s had gemaakt ben ik mijn schoenen gaan halen die ik had laten maken. Passen prima en ik vind ze erg leuk.Daarna nog een tijdje op het strand gelegen. Er staan hier heerlijke bedden op het strand en parasols met rieten daken en daar bovenop weer een kroontje. Ook hier kan je een badlaken halen voor het strand of zwembad. In zee zijn een soort golfbrekers gemaakt die eruit zien als verhoogde krullen en aan het eind staat dan een soort huisje met rieten dak. Zo is het zeewater hier aan het strand heel rustig. Je kan het geloven of niet maar er lopen de hele dag mensen het strand schoon te maken en aan te harken. Één man harkt het zeewier bij elkaar en de ander graaft een gat en gooit het erin. Nadat we lekker op het strand hadden gegeten zijn we naar het zwembad gegaan. Het ligt hier allemaal vlakbij elkaar. Er is ook een bar in het zwembad en de jongen achter de bar houdt erg van rockmuziek en draait dat dan ook steeds. Om 18.30 uur stopte er een shuttle bus voor het hotel die naar Bali Collection reed. Dat is een grote shopping mall waar ook een hele hoop restaurants zijn. Er stopte een echte bus die al helemaal vol zat. Dus we moesten staan. De deur van de bus ging ook niet meer dicht dus we reden met een open deur. Daar aangekomen werden alle tassen eerst weer gecontroleerd en daarna mocht je doorlopen. We hebben eerst een tijdje door het winkelcentrum gelopen wat er allemaal zeer mooi uit zag. Daarna zijn we in een van de vele restaurants gaan zitten. Er was ook muziek bij en een mevrouw van het restaurant vroeg in welk hotel we sliepen.Werden we ook nog gratis weer terug gebracht. Nog een kopje koffie in het hotel genomen en na het voetbal zijn we naar de kamer gegaan waar ik nu het verslag maak. Het flits nu heel erg hard en het zou ook weer gaan regenen vannacht. Als het maar s’nachts gebeurt hebben wij er geen last van.

• 18 Juni 2016 - 00:01

Lenie V Nijnatten:

weer een prachtig verhaal dit is een vacantie om nooit te vergeten,