20 juni dag 19 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu 20 juni dag 19 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu

20 juni dag 19

20 Juni 2016 | Indonesië, Denpasar

Laatste dag nu gaan we toch echt weg. Eerst samen met Rob om 09.00 uur een ontbijtje genomen want Dylan wou om 09.00 uur een aflevering van game of thrones zien op de t.v. Hij ging later ontbijten. Daarna hebben we de koffers in orde gemaakt en uitgecheckt. Het was heel netjes geregeld in het hotel. Wij kregen gewoon nog een kaartje voor badhanddoeken en een andere kamer. De bagage werd ondertussen opgehaald en opgeborgen tot we weggingen.Onze bungalow lag heel centraal en die was s’middags al weer aan aan andere mensen verhuurt. Vandaar dat wij voor de laatste paar uur een andere bungalow kregen precies hetzelfde als wij hadden. Konden we gewoon nog douchen. Er was een enorme drukte op het strand. Er zou een huwelijk zijn om 04.00 uur. Precies de tijd dat wij weggingen. We hebben wel gezien hoe ze alles klaar hadden gezet op het strand. Het zag er allemaal heel mooi uit. Toen we aan het douchen waren stonden er allemaal fotografen en kwam het bruidje eraan. Was zo leuk om te zien. Wij denken iemand uit Australië. De taxi-chauffeur was precies op tijd en we zitten dus nu op het vliegveld in Bali te wachten totdat we zo weggaan. We hebben echt een super vakantie gehad. Hebben heel veel gezien en dus ook weer heel veel foto’s. Ook vonden wij het heel gezellig dat Dylan erbij was. Dit was dan helaas het einde ook van het verslag. Misschien krijg ik nog de kans in Singapore maar dat denk ik niet want we hebben een uur de tijd om over te stappen.Ik ga nu echt stoppen want we mogen zo aan boord. Het einde van een te gekke vakantie.

• 20 Juni 2016 - 15:13

Annie E Hen Witjes :

Heelaas aan alle leuke dingen komt te vroeg een .eind maar goed jullie hebben met z,n drietjes een supper mooie vacantie gehad .Een goede terug reis

• 20 Juni 2016 - 15:41

Aag En Aad:

We vonden het heel leuk jullie reisverslagen te lezen. Een hele goede reis terug.Groetjes.

• 20 Juni 2016 - 16:40

Angele:

Hallo Rob, Carool en Dylan,

Leuk jullie reisverslagen, en te lezen (in grote lijnen)wat jullie allemaal hebben gezien en meegemaakt.
    Straks hebben jullie van deze gouden momenten een prachtig foto album met kostbare herinneringen!
    goede terug reis! Lieve groet uit Castricum

• 20 Juni 2016 - 20:59