California Dreaming en Aloha Hawaii - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu California Dreaming en Aloha Hawaii - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu

California Dreaming en Aloha Hawaii

Door: Rob

30 Mei 2017 | Nederland, Zwanenburg

Op 12 juni vertrekken wij weer voor een geweldige reis. Na enkele keren de oostkust te hebben bezocht, gaan we nu naar de westkust van de Verenigde Staten. De eerste vlucht gaat via Chigaco naar San Francisco. Daar blijven we 4 nachten. Daarna vliegen we door naar Hawaii. Daar gaan we 3 eilanden bezoeken. Eerst Oahu, vervolgens Big Island en tot slot Mauii. Op elk eiland blijven we 4 nachten. Op de laatste 2 eilanden hebben we een auto tot onze beschikking.

Hoogtepunten: Fishermann's Wharf, Alcatraz, Golden Gate Bridge, ChinaTown, Cable cars en de Red Woods in San Francisco.

Waiikiki Beach, Honolulu, Pearl Harbour, Diamond Head, stranden en natuur, Kilauea, een vulkaan met stomende lava en nog veel meer op Hawaii.

Enkele cijfers: totaal zullen wij 28.000 kilometer afleggen per vliegtuig, van San Francisco naar Oahu is nog 6 uur vliegen, tijdsverschil op Hawaii is 11 uur vroeger dan in Nederland en als we weer naar huis gaan, vertrekken we 28 juni en komen pas op 30 juni op Schiphol aan.

Al met al een reis om zeer naar uit te kijken.

We houden jullie op hoogte van onze belevenissen.

• 30 Mei 2017 - 17:39

Anita Heidelberg:

Carola en Rob, ziet er geweldig uit, en net als voorgaande jaren verheug ik mij op het reisverslag.
    Gr. Don en anita

• 30 Mei 2017 - 19:06

Luc En Debby:

Lieve carool en rob

Dit wordt vast weer een geweldige reis .
    En ook wij kunnen weer een beetje meegenieten.
    Met de geweldige reisverslag, die vast weer top wordt .
    We kijken er al naar uit .
    Groetjes luc en debby

• 30 Mei 2017 - 22:20

Lenie Van Nijnatten:

hoi Rob en Carola wat leuk dat ik weer mee mag genieten van jullie reis, heel veel plezier

• 30 Mei 2017 - 23:24

Annie Witjes:

Ja ja het is haast weer zover ,dat word weer een mooie vacantie .

• 09 Juni 2017 - 17:10

George & Yvonne:

Hoi Rob & Carola, nog 1 nacht slapen en dan is het zover vakantie, wij wensen jullie een goede reis en geniet er maar van.

Wij kijken weer uit naar jullie reisverslagen. Groetjes George & Von