30 juni 2017 dag 19 - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu 30 juni 2017 dag 19 - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van familiewitjes - WaarBenJij.nu

30 juni 2017 dag 19

30 Juni 2017 | Nederland, Zwanenburg

We zijn er weer!! Dat viel toch wel even vies tegen. Ook deze vlucht was weer goed gegaan maar 9,5 uur als laatste vlucht van de drie duurde erg lang. Wij kunnen niet slapen in het vliegtuig dus we kwamen heel brak aan op Schiphol. Rob z’n ouders kwamen ons ophalen. Toen we eenmaal thuis waren ( 11 uur) zijn we ook meteen naar bed gegaan. We hadden de wekker om 15.30 gezet en zijn er ook uitgegaan want anders slapen we vanavond weer niet. Er werd nog een mooie bos bloemen bezorgd van Ronald en Cynthia. En de make-up kwasten voor Wendy zijn een schot in de roos. Dylan en Shelly hebben het huis heel netjes achter gelaten. Wij zitten nu nog beneden 23.33 uur en dit wordt het einde van ons verslag. Wij hebben echt een top reis gemaakt. Een hele hoop gezien, prachtig weer, alleen regen bij de vulkaan en in het regenwoud. Prachtige plekken gezien dat we zelf onze eigen ogen niet konden geloven. Walvissen gezien bij de Golden Gate, Lombard Street, Muir Woods, Waikiki Beach, Rob in een helikopter boven een vulkaan, Hawaii net een paradijs en zijn Aloha-gevoel. Dit zijn een paar geweldige ervaringen. Een reis om nooit te vergeten!!

• 01 Juli 2017 - 11:25

Lenie:

Hallo weer veilig thuis en een beetje uitgerust ? jammer dat het afgelopen is ik zal het missen . bedankt dat ik mee mocht genieten van jullie reis .