Dag 14 22-06-2019 Van Malaga naar Ibiza - Reisverslag uit Santa Eulària des Riu, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 14 22-06-2019 Van Malaga naar Ibiza - Reisverslag uit Santa Eulària des Riu, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 14 22-06-2019 Van Malaga naar Ibiza

22 Juni 2019 | Spanje, Santa Eulària des Riu

Vanmorgen tijdens het ontbijt heb ik vreselijk gelachen. We zaten aan een tafeltje en Rob ging vast koffie halen. Hoor ik ineens een harde knal en zie Rob achteruit springen. Op hetzelfde moment roept hij heel hard door de zaal “JEZUS”. Viel de onderkant van het koffiezetapparaat op de grond. Ik dorst Rob niet aan te kijken want anders ging ik keihard lachen. Ik zat naar de grond te kijken en te janken van het lachen. Er kwamen meteen allemaal obers aanlopen om alles schoon te maken. Dat Rob eenmaal weer terugkwam naar ons tafeltje moest hij zelf ook er lachen. Er was gewoon iets niet goed want later gebeurde het nog een keer bij een vrouw. Terug op de kamer hebben we de koffers gewogen. Even wat van de ene koffer weer naar de andere zodat we allebei 19 kilo hebben. Vanaf Ibiza naar huis gaat het wat makkelijker. We vliegen dan met Easy Jet en mogen we 23 kilo per koffer mee terug nemen. We hebben dan ook een stuk minder toiletspullen. We vliegen vandaag van Malaga naar Ibiza om 13.55 uur en komen om 15.15 uur aan. Wij waren de enige die met het shuttle busje naar het vliegveld gebracht werden. Een zeer aardige chauffeur die op zijn praatstoel zat. Dus voor we het wisten waren we op het vliegveld. Alles ging eigenlijk heel snel en voor we het wisten zaten we al in de lucht. Het is een vlucht van niks, gaat zo snel voorbij. We liepen naar de band om de koffers te halen en toen zag ik dat je daar ook al naar een kantoor van Gold CAR had. Rob is toen de auto vast gaan regelen en ik ben de koffers gaan halen. Er was een aardige Spanjaard die ze van de band tilde voor mij zonder dat ik het vroeg. Eenmaal weer aangekomen bij Rob met de koffers was hij ook al bijna klaar. Buiten stond een hele lange rij te wachten op taxi’s. Maar er waren er daar zoveel dat de rij ook zo weer weg was. In de parkeergarage de auto opgehaald. Een zilveren Opel Corsa ,wij zijn de tweede huurder van de auto. De auto had 531 kilometer gereden. De Tom Tom ingesteld en op weg naar het hotel Tres Torres , het was ongeveer een half uur rijden. We zitten in het plaatsje Santa Eulalia. We hebben weer een mooi hotel en kijken vanaf ons balkon in de jachthaven. We hebben de koffers op de kamer gezet en toen zijn we meteen weer met de auto naar de hippiemarkt Las Dalias gereden. Die is alleen op zaterdag en die wilde ik heel graag zien. Het is er heel gezellig. Je vindt er veel kraampjes met lederwaren, laarzen, sieraden, witte linnen kleding en kunst. Er staan wel 200 kraampjes. Je kan op de markt ook gezellig wat drinken met gezellige muziek. Naast de markt is een parkeerterrein waar je €3,50 betaalt om je auto te parkeren. We kwamen om een uur of 19.30 terug en toe zagen we dat ze hier in het hotel ook een buffet hebben. Het kost €15,- p.p. en het is echt heel lekker. Ze hebben echt van alles. Daarna zijn we hier door de haven gelopen. Het ziet er allemaal heel gezellig uit. Heel veel restaurantjes en winkeltjes. Er liggen hier heel veel hele grote jachten ,niet normaal!! We zijn nu op de kamer en zijn doodop. We gaan nu lekker slapen.