Dennis is ook aangekomen.15 november 2008 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dennis is ook aangekomen.15 november 2008 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dennis is ook aangekomen.15 november 2008

Door: webmaster

15 November 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn gisteravond om een uur of acht in slaap gevallen met het gevolg dat we dus vanmorgen al om een uur of vier klaar wakker waren. Het is even wennen dat tijdverschil. Dus al vroeg aan het ontbijt. Daarna de koffers weer ingepakt, we kregen vandaag de andere kamer. De taxichauffeur zou Rob om 10.45 uur op komen halen om naar het vliegveld te gaan om Dennis te halen. Maar we waren al zo vroeg klaar met alles dat we in een leuk cafeetje eerst lekker koffie zijn gaan drinken. Daarna ben ik in de winkel van Victoria Secrets geweest. Dat is van Victoria Beckham, een winkel vol make-up en mooi ondergoed. Rob en Dylan zagen het niet zo zitten om daar naar binnen te gaan en hebben buiten staan wachten. Jullie begrijpen dat dat wel even geduurd heeft. Prachtige winkel!!! Ik heb ondergoed en een mooie paraplu gekocht. Rob is toen naar het vliegveld gegaan en Dylan en ik naar het hotel. De kamer ziet er erg mooi uit met queensize bedden. Dennis is gelukkig goed aangekomen en nadat hij wat gedronken had zijn we ook meteen weer aan de wandel gegaan. Als eerste weer naar Time Square waar we ook de naked cowboy hebben gezien. Daarna bezoek gebracht aan de M&M World. Een hele grote winkel met drie verdiepingen met allemaal M&M's. Op weg naar Rockerfeller Plaza kwamen we langs Nintendo World. Een hele grote winkel waar alles van Nintendo te vinden is. De kerstboom op Rockerfeller Plaza staat helemaal in de steigers. Heel handig gedaan, zo kunnen ze mooi de kerstlampjes erin hangen. De ijsbaan is wel al klaar en rondom staat het helemaal vol met Amerikaanse vlaggen.
Daarna naar de winkel van Abercrombie. Wat een winkel. Dylan en ik zijn daar niet weg te krijgen. Zeer mooie dames en herenkleding. Hele aparte winkel met heel leuk jong personeel en lekkere muziek. We zijn daar goed geslaagd. Dylan heeft ook hun eigen parfum gekocht. Ruikt erg lekker. Op hun tasjes (die alleen al heel leuk zijn) staat een foto van een bloot mooi mannenlijf. Bij de ingang van de winkel staat ook een jongen met een mooi bloot bovenlijf. Ik kon het niet laten en ben met hem op de foto gegaan. Morgen gaan we kijken of we met een hop-on-hop-off bus mee kunnen.

• 16 November 2008 - 13:43

Piet:

Ajax wint met 4-1 van PSV. Matige wedstrijd. Wensen jullie heel veel plezier. Ria,Han en Piet

• 16 November 2008 - 14:03

LenievN :

Hallo allemaal wat is het gezellig he Carola niet te veel kopen hoor,
    hoe is het weer? nog veel plezier.
    Groetjes Lenie v N

• 16 November 2008 - 14:06

Els:

de reis achter de rug fam compleet geniet els