St. Petersburg 14 juli 2009 - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu St. Petersburg 14 juli 2009 - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

St. Petersburg 14 juli 2009

Door: webmaster

15 Juli 2009 | Verenigde Staten, Saint Petersburg

Na een heerlijke nacht slapen waren we toch nog vroeg op en zijn gaan kijken waar we konden ontbijten. Beneden in het hotel is een restaurant waar we een heerlijk ontbijt hebben gehad. Pancakes met aardbeien en slagroom. Western omelet met gebakken aardappels,classic omelet met hamen een classic breakfast. Daarna het hotel een beetje gaan verkennen. Het is erg mooi. De kamers zijn niet erg groot maar zien er keurig uit. Het hotel ligt aan een parelwit strand. Zo wit dat het gewoon pijn aan je ogen doet. Daar lagen wij heerlijk te relaxen in een soort cabine. Twee ligbedden met matrassen een klein tafeltje en dan zit er een soort dak overheen. Dat heb je hier echt nodig want de zon is heel fel en het is bloedheet. Rondom het hotel zijn er allemaal zwembaden. Daar hebben wij na het strand nog even gezwommen en ijs gegeten. Half zes zijn we inde auto gestapt en naar The Pier downtown St.Petersburg gereden. Een lange pier met aan het eind allemaal winkeltjes. Er zijn daar ook een hele hoop pelikanen. Daarna met de auto naar Fort de Soto gereden. Zijn daar bij een steiger uitgestapt. Er waren veel mensen aan het vissen en het zat daar ook helemaal vol met pelikanen. Op de terugweg gestopt bij een supermarkt en drinken en chips gekocht. Morgen gaan we naar Fort Meyer dan hebben we wat voor onderweg. We hebben gegeten bij Compass Grille van het hotel. Heerlijk was het. Dylan spare ribs, Dennis en Rob rib eye, Carola strip steak. We zitten allemaal helemaal vol.