Miami 20-07-2009 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Miami 20-07-2009 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Miami 20-07-2009

Door: webmaster

21 Juli 2009 | Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen om 10.00 uur naar het zwembad gegaan. Lekker gezwommen en onder parasols op lekkere bedden gelegen. Op een gegeven moment kwam er iemand langs met ijskoude eucalyptus handdoekjes. Moest om mijzelf lachen toen ik met dat handdoekje op mijn gezicht lag. Als ze mij thuis zo zien denken ze dat ik een beetje door geslagen ben. Maar het was wel lekker in de warmte. Later kregen we ook nog een prikker met druiven eraan. En toen opeens om 13.00 uur ging de zon weg. Ineens werd her erg donker. Iedereen moest meteen het zwembad verlaten en naar binnengaan. Er kwam een storm aan. Onze kamer is op de 16e etage dus we zagen het zo aankomen. Het viel gelukkig allemaal erg mee. Na wat onweer trok het weg. Ben toen buiten gaan kijken, mensen van het hotel zeiden dat er niks meer aan de hand was. Rob heeft toen de valvet parking gebeld en de auto stond voor de deur toen we naar buiten kwamen. Luxe hé? We worden hier wel erg verwend. We zijn naar Ocean Drive op South Beach gereden. En langs het huis van Gianni Versace waar hij in 1997 voor de deur werd doodgeschoten. Daarna in Miami-Noord naar de Aventura Mall geweest. Heeft meer dan 200 winkels inclusief 4 warenhuizen waaronder Macy's. Er is daar ook een gedeelte met allemaal restaurants. Lekker gegeten daar. Drie maal barbecue chicken met patat en nasi en een chicken mango met nasi. Je betaalt daar voor alles de normale prijs. Dus geen outlet maar wel hele mooie winkels. Abercrombie en Ruehl zitten daar ook en daar wou ik graag naar toe. Dylan heeft een paar mooie Nikes gekocht. Terug naar het hotel en de auto weer afgegeven. We hebben even wat gedronken en toen de bus genomen naar Lincoln Road en daar vandaan gelopen naar Ocean Drive :centrum van het Art Deco District. Een boulevard langs het strand met alleen maar restaurants , barretjes en souvenierswinkeltjes. Een hoop is verlicht met neon en langs de stammen van de palmbomen een hoop kerstverlichting. Ook is er een hoop live-music. Ziet er heel gezellig uit. Na een lange wandeling de bus terug genomen en waren we om 23.00 uur in het hotel. Net op tijd want het begint te onweren en hard te waaien. Als de storm maar niet vannacht komt. Maar we zijn nu zo moe dat we er wel doorheen slapen.