Orlando 30-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Orlando 30-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Orlando 30-07-2009

Door: webmaster

02 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Helaas, laatste dag van drie geweldige weken. Vanmorgen geen wekker gezet en na het ontbijt lekker bij het zwembad gelegen. Rob had om 12.00 uur een doos met verschillende heerlijke donuts gehaald. Om een uur of drie zijn we naar de Florida Mall gereden voor de laatste dingen. Ook nog gauw bij Abercrombie geweest. Daarna na Hollister. Lijkt heel erg op Abercrombie is alleen wat goedkoper. Dennis had daar nog twee mooie spijkerbroeken en een joggingvest. Om 19.30 uur waren we bij restaurant Outback Steakhouse op aanraden van Theo, onze touroperater. We hebben ons helemaal rond gegeten, zo lekker was het allemaal. Als voorgerecht Blooming Onion. Halve uienringen met gefrituurd laagje er omheen, die dip je dan in een heerlijk sausje. Daarna New York Steak, Rib Eye, Prime Rib en Grilled Chicken. Alles met patat een heerlijke salade en groenten. Ook hier free refills voor alle frisdranken, koffie en thee. Het eerste glas betaal je . Zodra je glas leeg is wordt het steeds gratis bijgevuld. Meestal staat er bij dat restaurant een lange rij en moet je wachten. Je krijgt dan een semafoon mee. Je kan dan aan de bar gaan zitten of even gaan winkelen. Zodra je tafel vrij is gaat de semafoon trillen. Wij hadden mazzel en konden meteen gaan zitten. Na het eten nog even naar de Primium Outlet. Rob had daar nog een mooie spijkerbroek van Gues. Op de terugweg gestopt bij Wall Markt. Een hele grote supermarkt die 24 uur open is.Wij waren daar om 23.30 uur en dan denk je toch dat het rustig is, Nou niet dus, hele supermarkt vol met mensen, ongelooflijk op dat tijdstip. We hebben een weegschaal gekocht om de koffers te wegen. We mogen dan wel per persoon twee koffers mee terug maar een koffer mag beslist niet meer wegen dan 23 kilo. Anders moet je een hele hoop geld betalen. We waren dus toch weer heel laat thuis. Hebben nog zoveel mogelijk ingepakt en zijn om 01.30 uur gaan slapen.Laatste nacht!!!