18 juni dag 17 - Reisverslag uit Nusa Dua, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu 18 juni dag 17 - Reisverslag uit Nusa Dua, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu

18 juni dag 17

18 Juni 2016 | Indonesië, Nusa Dua

Vanmorgen werden we pas om 09.00 uur wakker en zijn na het ontbijt eerst lekker naar het zwembad gegaan. Daar hadden we lekkere cocktails genomen. Je kan kiezen uit zoveel verschillende soorten ongelooflijk. De jongen achter de bar maakt ze zelf. Een paar uurtjes later zijn we naar her strand gegaan. Er stond vandaag een lekker windje. Er ligt in zee in de verte ook een groot platform. Wij wisten dus niet waar dat voor was. Maar vandaag bleek dus dat als de wind uit een bepaalde richting komt ze het gebruiken met landen bij parasailing. Er gebeurde ook iets raars. De zon scheen volop en toen ging het ineens een minuut of vijf regenen. Ik ben blijven liggen maar werd dus nat van de regen terwijl de zon scheen. Toen het vanmiddag eb werd kwamen er ineens een stukje verder in zee allemaal Balinesen het water in. Mannen, vrouwen en zelfs kinderen gingen staan vissen. Dat was een erg leuk gezicht. Bij ons voor het hotel in zee liep ook een visser in het water. Hij was eerst zijn netten aan het uitzetten en sloeg daarna hard met een stok op het water. Hij was de vissen aan het opjagen zodat ze zijn net in zwommen. Rob was met het fototoestel het water ingelopen en heeft een paar mooie foto,s kunnen maken. Laat in de middag zijn we naar Kuta geweest. Hadden een taxi voor het hotel genomen en gevraagd of de chauffeur ons bij het monument wou afzetten. Op 12 oktober 2002 vond op Bali in Kuta een bomaanslag plaats. Er vielen 202 doden en 209 gewonden. In Kuta staat nu een monument ter nagedachtenis aan de slachtoffers. Verder zijn we door de straten van Kuta gelopen. Het is daar ontzettend druk allemaal toeristen en vooral een hoop mensen uit Australié. We hebben lekker gegeten bij een tent die Bamboo heet. Er was live muziek en er hingen allemaal tv schermen waar voetbal op te zien was. Ik vond het leuk om een keer in Kuta geweest te zijn maar ik zou niet meer zo gauw daarheen gaan.