van Washington - Amsterdam 31-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu van Washington - Amsterdam 31-07-2009 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

van Washington - Amsterdam 31-07-2009

Door: webmaster

02 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Op het vliegveld in Washington gauw naar de volgende gate met de sneltrein. We hadden een uur de tijd. Toen we eenmaal bij de gate zaten hebben we bij Wendy's eten gehaald. We hadden allemaal honger. Het vliegtuig ging op tijd 17.20 uur weg. Net toen het vliegtuig weg wilde taxiën naar de startbaan moesten we blijven staan. Door het noodweer dat nu een stuk minder was, moesten er ineens en hele hoop vliegtuigen tegelijk weg. Het was dus veel te druk in de lucht. We moesten een uur blijven staan. Volgens de piloot konden we dat onderweg wel weer inhalen en zouden we ongeveer een half uur te laat aankomen. Iedereen mocht zijn veiligheidsgordel weer los doen en gewoon door het vliegtuig lopen. Dennis is naar de cockpit gegaan en mocht daar gaan zitten. De piloot ging alles aan hem uitleggen en heeft ook nog een foto van Dennis gemaakt. Dat was erg leuk. Na een uur gingen we de lucht in. Van slapen in het vliegtuig kwam weinig. Gaat gewoon niet. We hadden veel turbulentie onderweg en dan gaat steeds het piepje dat je veiligheidsgordel weer om moet. Dylan zijn computerschermpje stopte er ineens mee.Hij is een steward gaan halen. Die heeft nog van alles geprobeerd maar het lukte niet. Hij kreeg een kaartje wat hij in moest vullen. Nu krijgt hij als hij weer en ticket koopt 10% korting. De bevestiging hebben we al thuis via de computer. Dylan ging later een keer naar de w.c. en bleef zo lang weg dat ik ben gaan kijken waar hij bleef. Die stond gezellig in de keuken met de stewards te kletsen en is daar nog een tijd gebleven. We kwamen om 07.30 uur Nederlandse tijd aan. Voor ons was het eigenlijk 01.30 uur s'nachts. Ze zeggen dat je gewoon de hele dag op moet blijven. Je krijgt dan bijna geen last van een jetlag. We hebben het tot 20.30 uur volgehouden.Viel niet mee!!!! Allemaal heel goed geslapen en tot nu toe heeft niemand van ons last. Dit is de laatse bladzijde van het dagboek. We hebben al veel leuke reacties gekregen. Ik vond het erg leuk om te doen. Rob heeft 1675 foto,s gemaakt. We gaan alles uitzoeken en laten de foto's dan samen met het dagboek afdrukken. Een hele mooie herinnering van een onvergetelijke vakantie. We hebben zoveel meegemaakt en gezien echt ongelooflijk.
EEN GEWELDIGE VAKANTIE OM NOOIT TE VERGETEN!!!!!!!!!!