17 juni 2015 dag 3 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 17 juni 2015 dag 3 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

17 juni 2015 dag 3

Door: Carool

18 Juni 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 3 Vannacht werden we wakker van de wekker. Het was pas half 1 s'nachts. Mijn telefoon stond nog op Nederlandse tijd!!! Lekker slim hè? Daarna om half zeven opgestaan. Wij werden om vijf voor half acht opgehaald door de shuttle bus van het hotel en naar Magic Kingdom Disney World gebracht. Vanuit de bus kon je kiezen of met de Ferry boot of met de Monorail naar het park. Wij namen de boot en kwamen zo bij het park. Ik had een kaartje voor mijn verjaardag gekregen van Dennis, Yvette en Dylan.Om kwart over acht liepen we al in het park en het was GEWELDIG!!! Celebrate in a World of fantasy filled with six lands of timeless fun!!! Bij binnenkomst had ik meteen een ontmoeting met Pluto, en kom je eerst door Main Street met de mooiste winkeltjes en restaurantjes. En aan het eind van de straat staat dan het enorme Cinderella Castle. Het park is ingedeeld in 6 landen met een thema of tijdperk. Wij hadden een Fast Pass genomen, gekoppeld aan je ticket. Prima service en het kost niks maar we konden bij elke attractie zo doorlopen.Je voert op een computer in welke attractie je wilt doen en dan kan je uit een tijd kiezen. Zo heeft Rob o.a. de Big Thunder Mountain en de Space Mountain gedaan. Verder zijn we o.a. In het spookhuis Haunted Mansion, Under the Sea reis onder water naar Ariël , "it's a small world boottour rond de wereld Jungle Cruise a cruise over de exotische rivieren, Tomorrowland Speedway ook hebben we een stukje door het park gevaren op een radarboot. s'Middags lekker snacks gegeten en de hele dag door heel veel water gedronken. Het was over de 40 graden!! De mensen hier zeiden dat het niet normaal voor de tijd van het jaar was. Om half tien s'avonds waren we terug in het hotel helemaal gebroken van 14 uur lopen in de warmte maar wel na een geweldige dag die we echt niet hadden willen missen. In het hotel aangekomen zijn we s'avonds laat nog het zwembad ingedoken. Morgen maar eens een keer uitslapen.