Dag 1 09-06-2019 Aankomst in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 1 09-06-2019 Aankomst in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 1 09-06-2019 Aankomst in Sevilla

09 Juni 2019 | Spanje, Sevilla

Na een zeer heftig jaar hebben we dan nu eindelijk vakantie. We gaan de rondreis door Zuid – Spanje opnieuw maken. Twee weken verblijven we in Zuid- Spanje en daarna vliegen we door naar Ibiza waar we nog 5 nachten verblijven. We vlogen vanmorgen om 09.15 uur met Transavia vanaf Amsterdam naar Sevilla. Daarna met de taxi meteen naar hotel Fernando III. De taxi’s rekenen hier allemaal een vast bedrag naar het centrum, op zondag is het een paar euro meer €25.40 .We konden meteen naar onze kamer en het is een heel mooi hotel. Op de etage waar wij zitten de 4e kom je uit op een heel groot dakterras met zwembad, ligbedden allemaal zitjes en kijk je uit over Sevilla. Het is hier heerlijk weer 30 graden. Toen we eenmaal de koffers op onze kamer hadden zijn we meteen naar restaurant San Marco gelopen om te reserveren voor vanavond. Vorig jaar hadden we hier heerlijk gegeten. En daarna naar onze favoriete tapasbar Casa Placido om gezellig tussen de Spanjaarden wijn en bier te drinken en een heerlijke tortilla en serrano ham te eten. We zitten nu lekker op het dakterras wat te drinken en als het water niet te koud is gaan we nog zwemmen. Het water was dus ijskoud!!!De zwembaden op de daken hier worden niet verwarmt. We hebben nog een tijdje bij het zwembad gelegen en we hadden om 20.00 uur gereserveerd bij restaurant San Marco waar we heerlijk gegeten hebben.Na het eten hebben we nog door de leuke smalle straatjes gelopen en zijn we tegenover de kathedraal bij Amorino een heerlijk ijsje gaan halen met een macarone er bovenop.

• 10 Juni 2019 - 04:36

George & Yvonne:

Geniet van jullie vakantie...

• 10 Juni 2019 - 05:53

Aad En Aag:

Heel veel plezier en geniet ervan

• 10 Juni 2019 - 06:56

Annie Witjes.:

Weer leuk om met jullie mee te reizen .Het is voor jullie dan ook echt tijd om leuke dingen te doen ,geniet ervan .Een hele fijne vacantie