Dag 18 26-06-2019 Ibiza - Reisverslag uit Santa Eulària des Riu, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 18 26-06-2019 Ibiza - Reisverslag uit Santa Eulària des Riu, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 18 26-06-2019 Ibiza

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2019 | Spanje, Santa Eulària des Riu

Vanmorgen na het ontbijt om 09.45 weggereden. We zijn vandaag expres vroeg weggegaan. Morgen onze laatste en tevens reisdag dus vandaag nog even genieten van alles. Er zijn nog zoveel strandjes waar we nog niet geweest zijn maar wij hebben besloten om naar Aigües Blanques te gaan. Daar zijn we al geweest maar dat vonden we allebei zo mooi. Dat betekent ook weer een hele klim omhoog op de terugweg maar dat moet dan maar. Éénmaal op het strand aangekomen waren er nog maar heel weinig mensen dus we konden zelf een plekje uitzoeken voor de ligbedden. De zee was vandaag wel erg wild , dus het water stoomde af en toe onder onze bedjes door. Onze spullen stonden op een tafeltje dus er werd niks nat. We hebben heerlijk liggen zonnen en af en toe de zee in. Ik had ook genoeg te kijken want S’middags werd er voor mijn neus een fotoshoot gemaakt van een model die steeds allerlei verschillende sieraden omkreeg. Ik lag eerste rang en vond het heel leuk om te zien. Ook was er vandaag een oudere hippie op het strand die er lol in had om in zijn blootje op het strand te lopen. Ik geloof dat hij wel drie keer is langs geweest. Om een uur of half vier zijn we weggegaan van dit geweldige strand. Na de zware klim zijn we met de auto naar Es Canar gereden naar de hippiemarkt Punta Arabi. Die wordt alleen op woensdag gehouden tot 19.00 uur. Eenmaal daar aangekomen zag het er allemaal ook erg leuk uit. Het is een soort centre parcs met allemaal huisje en zwembaden en centrale eetgelegenheden. Daar kon je nu niet komen en daarom heen een hele grote hippiemarkt. Deze leek nog wel groter als Las Dalias. Ook weer hele leuke spullen allemaal en ik had natuurlijk veel te weinig tijd. Volgens Rob liep ik wel in een heel langzaam tempo. Ook hier had ik wel een leuke tas gekocht maar dan met winterkleuren. Op een gegeven moment gingen ze al een beetje opruimen en toen zijn wij terug naar de auto gelopen. Bij het hotel aangekomen zijn we eerst nog even lekker gaan zwemmen en hebben daarna een biologisch fruitijsje genomen (lupe). Daarna douchen en omkleden en hebben we hier in het hotel gegeten. Kom ik het restaurant binnen ziet de ober mij en vraagt wat er gebeurt is. Onderhand houd hij zijn arm naast mij en vraagt of ik soms uit Senegal kom. Na het eten zijn we hier het stadje ingelopen en langs de vele restaurantjes en winkeltjes gelopen. Op een gegeven moment waren we allebei zo moe dat we nu 22.00 uur op de kamer zijn.

  • 27 Juni 2019 - 07:55

    Monique:

    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt en heerlijke verslagen om te lezen bij een kop koffie. Een goede terugreis en ik kom even niet in jullie buurt met mijn blanke huidje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 52777

Voorgaande reizen:

09 Juni 2019 - 27 Juni 2019

de Koningssteden van Andalusië en Ibiza verkennen.

03 Juni 2018 - 22 Juni 2018

Viva España, via Andalusie naar Ibiza

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

California Dreaming en Aloha Hawaii

02 Juni 2016 - 21 Juni 2016

Amazing Asia, Singapore en Bali.

15 Juni 2015 - 02 Juli 2015

Back to Beautiful Florida!

06 Juli 2011 - 21 Juli 2011

Buenas Dias Cuba!

13 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Florida, The Sunshine State

14 November 2008 - 23 November 2008

The Big Apple & Fabulous Las Vegas

Landen bezocht: