Dag 10 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 10 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 10 Varadero

Door: webmaster

18 Juli 2011 | Cuba, Varadero

Dag 10
15 juli 2011
Na een nacht goed slapen zijn wij wel wat opgeknapt. Wij zijn eerst naar het strand geweest. Prachtig wit zand en het water van de zee lijkt wel kraanwater zo helder. Overal staan van die rieten parasols want gewoon in de volle zon is niet te doen. Er liggen hier ook hele mooie schelpen op de zeebodem. Na een tijdje begonnen de salsalessen op het strand in de schaduw. Ik heb meegedaan want ik wil de salsa graag leren dit was mijn kans. Maar tot mijn grote schrik bleef het niet bij de salsa. Daarna moest ik ook de Bonka Bonka leren. Sta je daar in je bikini iedereen kijkt mee en je moet maar schudden met je kont. Ineens moesten we in een kring gaan staan en dan alleen in het midden en maar zo hard schudden met je kont als je kan. Jullie snappen wel hoe ik mij voelde. Rob en de jongens lagen helemaal in een deuk. Gelukkig had Rob het fototoestel niet bij zich. ’s Middags bij het zwembad gelegen. Erg groot en heerlijk water. Overal staan ligbedden op het strand trouwens ook. Overal waar je ligt of zit komen ze de hele tijd vragen of je wat wilt drinken. Ook kan je de hele dag van alles eten. Wat je weleens hoort over een resort dat het eten koud is en altijd hetzelfde gaat hier echt niet op. Alles is warm en er is steeds wat anders, echt prima. Vanavond zaten we in de lobby wat te drinken en raakten we in gesprek met het enigste Hollandse stel wat hier ook is. Het werd een hele gezellige avond. Zij gaan morgen alweer naar huis.