Dag 11 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 11 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 11 Varadero

Door: webmaster

18 Juli 2011 | Cuba, Varadero

Dag 11
16 juli 2011
Vanmorgen om 10.00 uur bij het zwembad. Rob en de jongens wilden een duikles nemen. Helaas kwam de man van de duikschool niet opdagen dus ging het niet door. Daarna konden ze schieten met een luchtbuks en zijn ze dat gaan doen. Dennis is daarna een scooter gaan huren en het centrum van Varadero gaan verkennen. Rob en Dylan hebben nog aan verschillende activiteiten meegedaan. Met één spel heeft Rob een bon voor een gratis massage gewonnen. Het animatieteam is hier erg leuk. Vooral de teamleider is heel grappig. Je ligt af en toe helemaal in een deuk om die man [nou ja man?]. Als hij ons ziet is het meteen “Hi Holland” en handje klap met de jongens. Dennis kwam om een uur of vijf weer terug en had weer sigaren gekocht als souvenir voor zijn vrienden. Er is hier ook een Japans restaurant daar hebben we vanavond gegeten. Je zit aan een bakplaat en in het midden staat de kok die er meteen een hele show van maakt. Alleen jammer voor Dennis. Hij kreeg weer zo’n last van zijn maag dat hij naar zijn kamer is gegaan. Later op de avond was er een show en voordat die begon kwamen ze vragen of Dylan mee wilden doen. Hij is mee gegaan terwijl hij niet wist wat hij moest doen. Hij was één van de chippendales. Hij kwam in een pak op en daar onder had hij vier verschillende slips aan. De laatste was een string. Hij was aan het dansen op het podium en er ging steeds meer uit. De kleding zat met klittenband aan elkaar vast zodat hij het zo kon los trekken. Wij hebben vreselijk gelachen en hij deed het nog hartstikke goed ook. Daarna hebben we internet geprobeerd en ja hoor eindelijk verbinding. Jullie gauw een mailtje gestuurd en dan gaan we morgen het dagboek proberen te versturen. Als het lukt dan komt er een heel boekwerk aan.