Dag 12 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 12 Varadero - Reisverslag uit Varadero, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 12 Varadero

Door: webmaster

18 Juli 2011 | Cuba, Varadero

Dag 12
17 juli 2011
Vanmorgen na het ontbijt zijn wij lekker naar het strand gegaan. Dennis is weer opgeknapt en is op zijn scooter weggegaan. Hij moest hem weer om 13.00 uur inleveren. Op het strand ook weer van alles te doen. Niks moet alles mag. Wij hebben nog een fles wijn gewonnen met een loterij. Wij hebben leuk contact met de ober van het zwembad. Ik zei tegen hem dat wij paracetamol hadden meegenomen voor de Cubaanse mensen maar dat ik het alleen aan mensen wilden geven die het echt nodig hadden. Hij vertelde eerlijk dat al het personeel wat je zag genoeg kreeg, maar dat de mensen achter de schermen bijvoorbeeld afwassers het heel goed konden gebruiken. Wij hebben het toen aan hem gegeven en hij heeft het naar die mensen gebracht. Bij het zwembad vanmiddag weer allerlei activiteiten. Dennis was vandaag de beste darter in het water. Werd in het water gespeeld want het was veels te heet. Om half 10 vanavond moesten we naar de diploma uitreiking waar hij zijn diploma kreeg. Morgen willen we met een catamaran de zee op naar een bepaald punt om te snorkelen. Rob gaat alleen als ik op de boot blijf. Voor zijn eigen veiligheid zegt hij. Wij zien wel.

• 19 Juli 2011 - 07:43

Anita:

Heb mij weer heerlijk vermaakt, met jullie reisverslag, jammer van de voedselvergiftiging altijd jammer als je op je kamer moet blijven, heb het ook een keer gehad maar was toen eigen schuld had toen teveel gedronken. Nou prettige terugreis en
    we bellen.

• 19 Juli 2011 - 08:43

Hanneke:

Wat had ik daar graag bij willen zijn met dat dansen. Heb bij het idee al verschrikkelijk gelachen. Zonde van jullie buikgriep, hoop dat de laatste dagen goed gaan voor jullie.
    Dikke kus

• 19 Juli 2011 - 18:33

Lenie:

Ik ben jaloers op jullie hoor wat een prachtige reis
    geniet er nog maar lekker van groetjes