15 juni 2015 dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 15 juni 2015 dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

15 juni 2015 dag 1

Door: Carool

16 Juni 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Het is zover,wij zijn onderweg!!! Wij vliegen met United en zijn om 10.10 uur de lucht ingegaan i.p.v, 09.15 uur. Ik had wat rolletjes snoep in mijn tas gedaan, maar omdat we moesten wachten waren ze al op voordat we het vliegtuig in gingen. Op mijn schermpje zie ik dat we boven de Atlantische Oceaan vliegen. Fasten your Seat Belt, natuurlijk weer turbulentie. Nog 04.39 uur toegaan. Hebben net gegeten. Je kon kiezen pasta of kip. Wij hebben de kip gekozen en als toetje een lekker chocoladeijsje. De tijd gaat best snel, beetje puzzelen, boekje lezen en wat kletsen. Wij zitten economy plus, kregen we aangeboden dan heb je wat meer beenruimte, normaal kost dat €125,- extra. Nog 3631 km te gaan, hebben 2429 km gehad. Ik zit nu met een koptelefoon op lekker een muziekje te luisteren. Moet alleen oppassen dat ik niet ga meezingen. ha,ha, dat kan ik de andere passagiers niet aandoen.
Aangekomen in New York. Door de douane waar we eerst vingerafdrukken en een foto van je ogen moesten maken. Ze moesten ook de eerste verblijfplaats weten en hoe lang je in de V.S. blijft. Daarna koffers halen, koffers weer ergens anders afgeven voor de volgende vlucht en weer door de douane. Schoenen uit, riem af, vest uit en handbagage in de daarvoor bestemde bakken die gaan dan op een band en wij door de bodyscan. Wat denk je?? Daarna word je gefouilleerd vraagt die mevrouw waar ik mijn t-shirt gekocht heb want ze vond het zo leuk.
Nu zitten wij dus in het volgende vliegtuig naar Orlando. Hier is het schermpje om films te kijken veel groter. Wij gaan zo American Sniper kijken. De vlucht duurt 02 uur en 49 minuten. We vertrekken wat later omdat het hier in New York zulk slecht weer is. Het is hier bijna 15.00 uur dus bij jullie al bijna 21.00 uur. Ja een lange dag vandaag maar daar krijgen we heel wat voor terug. Wij zijn er bijna.
Aangekomen in Orlando!!!!
Wij zijn er! Op het vliegveld meteen naar de balie voor de autoverhuur van Alamo. Wij hebben een mooie auto witte Nissan Note Versa. Het is hier prachtig weer heerlijk. Vanaf het vliegveld door naar hotel gereden. Hebben een prachtig appartement. Zitkamer, keuken, badkamer, slaapkamer en nog een kamertje wat een soort inloopkast is helemaal goed. Hebben nog een rondje bij hotel gelopen en zag ook al mooie zwembaden. Helemaal goed dus blijven hier tot 20 juni.