24 juni 2015 dag 10 - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 24 juni 2015 dag 10 - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

24 juni 2015 dag 10

Door: Carool

25 Juni 2015 | Verenigde Staten, Boca Raton

Dag 10
We zijn om 09.00 uur naar de Publix gereden en hebben daar lekkere broodjes gehaald. Om 09.40 op weg naar Boca Ratan. We nemen nu de tolweg , het is 340 kilometer(220 mijl) en we doen er ongeveer 3 uur en 30 minuten over. We hebben nog steeds prachtig weer. In Daytona Beach was het rond deze tijd ook niet meer zo warm geweest sinds 2009. Rob is al helemaal gewend aan de Amerikaanse verkeersregels. Recht inhalen is hier toegestaan. Alle passagiers moeten de veiligheidsgordel dragen. Het is toegestaan om door rood rechtsaf te slaan, op voorwaarde dat je eerst stopt, goed uitkijkt. Er zijn veel uitzonderingen op deze regel, aangegeven op verkeersborden. Om 13.15 uur bij het hotel aangekomen. Alleen kunnen we pas vanaf 15.00 uur op de kamer. De koffers mochten we bij hun neerzetten. We zijn een rondje gaan lopen en het hotel ziet er erg mooi uit. We zijn daarna even gaan tanken, 3.199 1 gallon $20 =6.252 gallons. Daarna een lekker broodje gaan halen bij de Publix. In de V.S. Zijn supermarkten zo groot als kleine dorpjes. De grote zijn Wal-Mart en o.a. de Target. Na een rondje gereden te hebben, Boca Ratan is een mooie plaats, zijn we naar het hotel gegaan. We zitten op de 1e verdieping, kamer 201. Een grote kamer met een kingsize bed, een keukentje en een balkon. Ik heb meteen even een wasje gedaan zodat we schone koffers houden. Daarna bij het zwembad gelegen. Heel gezellig daar. Een barretje erbij wat druk bezocht werd. Het zwembad hadden we een tijdje voor ons alleen.We hebben bij het hotel gegeten. Een apart restaurant dat Our Place heet. Het heeft 4 en halve ster van de vijf op Tripadviser. Erg lekker gegeten. Rob had een seafood schotel met o.a. zalm, mosselen, schelpen en calamaris met rijst. Ik had kippenborst met patat. s'Avonds kon ik het wasje al strijken. Er staat hier ook een strijkplank en strijkbout. Dat is trouwens overal waar we waren aanwezig. Het is helaas nu al 2 of 3 dagen niet meer mogelijk om foto' bij het verslag te plaatsen. Het lijkt op een fout in de website. Maar we blijven proberen.

• 25 Juni 2015 - 14:37

Hanny En Piet Crombosch:

We genieten erg van de geweldige reis verslagen.
    Het een is nog mooier dan het ander. Jullie kunnen er wel een boek over maken.
    Nog heel veel plezier