02 juni dag 1 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familiewitjes - WaarBenJij.nu 02 juni dag 1 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familiewitjes - WaarBenJij.nu

02 juni dag 1

03 Juni 2016 | Singapore, Singapore

02 juni dag 1
Onderweg naar Singapore. Wij zitten nu in het vliegtuig en het is echt geweldig! Wij vliegen met de nieuwe A350. Het was erg druk op Schiphol dus we gingen iets later de lucht in 11.45 uur i.p.v. 11.15 uur. Prima stoelen met wat meer ruimte, voetensteuntje, groter scherm in je stoel en je kan zelfs je telefoon opladen. We kregen een kussentje, een dekentje en zelfs een tasje met een tandenborstel en thermosokken erin. Daarna kwamen ze de menukaart uitdelen. We hebben net de lunch gehad en konden kiezen uit het volgende:
Voorafje Noorse garnalen met aardappelsalade
Hoofdgerecht Varkensschnitzeltjes met paddenstoel-roomsaus groenteboer pasta (Dylan)
of Ikan assem pekat Vis in tamarinde-kurkumajus met chilipepers, groenten en gestoomde rijst (Rob)
of In sojasaus gestoofde kip met gemende groenten en gestoomde rijst (die had
ik)
Nagerecht Ijs
Daarnaast kan je net zoveel drinken als je wilt. Dan is er nog een lijstje met verrukkelijkheden daar staat het volgende op: koude vegetarische sandwich, smakelijke koude sandwich, diverse
noten, chocoladereep, chips, muesli reep en vers fruit. Daar staat bij: mocht u trek hebben in een versnapering tussen de maaltijden door kunt u ten aller tijden uw keuze aan ons doorgeven. Dan staat er ook nog een ontbijt maar dat is voorlopig nog niet. Maar we komen dus niks te kort. Dylan zit een film te kijken London Has Fallen en Rob Spectre. Ik ga zo The Revenant kijken.
De afstand naar Singapore is 7680 km. Het is nu 15.15 uur Nederlandse tijd en we hebben 3105 km afgelegd.
Het is nu 23.05 uur Nederlandse tijd en we moeten ongeveer nog een uurtje vliegen. Het is in Singapore nu 05.10 uur. We hebben net ontbijt gekregen en hebben verder een prima reis. Hebben nog geprobeerd te slapen maar dat lukte bij geen van drieën niet. Dus we slaan maar een nacht over.

• 03 Juni 2016 - 14:33

L.v.Nijnatten:

nou dat ziet er allemaal goed uit, jullie hoeven niet te verhongeren, hoop dat jullie een goede reis hebben gehad .