14 juni dag 13 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu 14 juni dag 13 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu

14 juni dag 13

14 Juni 2016 | Indonesië, Lovina

Vanmorgen na het ontbijt naar her zwembad gegaan. We hadden geen plannen voor vandaag gemaakt, dagje zwemmen en zonnen. Nadat we in het water waren geweest kwamen er steeds meer wolken en de lucht was al helemaal donker bij de bergen. Die liggen hier vlakbij dus even daarna begon het te regenen en soms een onweersklap. Op een gegeven moment ging het zo hard dat we het restaurant ingerend zijn. We zijn daar maar blijven zitten en hebben nog wat te eten genomen. Maar het bleef regenen dus ik ben bij onze kamer voor de deur gaan zitten lezen. Rob en Dylan hebben gewoon al die tijd in de regen gezwommen. s’Middags zijn we om 16.00 uur met het grote golfkarretje van het hotel naar Lovina gebracht. Het centrum is niet erg groot. De mensen hier komen alleen voor de dolfijnen en slapen twee of drie nachten in de hotels. We hebben daar in een tentje Lumbung gegeten. We moesten in het restaurant vragen als we klaar waren of ze het hotel wilden bellen en die kwamen ons toen weer halen. We zijn nu op de kamer en ik ga zo slapen. Rob en Dylan kijken nog voetbal.

• 14 Juni 2016 - 15:40

Willy:

Carool gewoon plannen maken, anders zitten ze alleen maar voetbal te kijken ;).
    Gelukkig hebben jullie al heel wat plannen achter de rug.
    Geniet er van xxx Gr peter,willy en de kids

• 14 Juni 2016 - 23:41

Lenie V Nijnatten:

HALLO ALLEMAAL EEN DAGJE RUSTIG AAN DOEN IS OOK WEL LEKKER, KOM JE EEN BEETJE TOT RUST.GROETJES