03 juni 2016 dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familiewitjes - WaarBenJij.nu 03 juni 2016 dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familiewitjes - WaarBenJij.nu

03 juni 2016 dag 2

03 Juni 2016 | Singapore, Singapore

Vanmorgenvroeg om 06.00 in Singapore geland. In Nederland 24.00 uur. We hebben een goeie reis gehad. Ook de koffers waren er heel snel en we waren ook zo door de douane. Op zoek naar de balie van stop-overs en ook daar waren wij meteen aan de beurt. Daar vandaan werden we met een busje naar het hotel gebracht. Wij waren al om 08.00 uur in het hotel. De bagage werd in een apart kamertje gezet en we konden pas om 12.00 uur op onze kamer. Rob en Dylan hadden nog gauw een korte broek uit de koffer gehaald en zich omgekleed. Het was hier om 08.00 uur al 30 graden. We kregen ook kaartjes voor de hop on hop off bus en dat zijn we meteen gaan doen. Wat we allemaal gezien hebben, er is genoeg te doen hier. We zijn bij Singapore Flyer uitgestapt, het is het grootste reuzenrad ter wereld aan de rand van de Marina Bay. Bezoekers draaien langzaam rond in cabines die een hoogte van 165 m bereiken. Het duurt ongeveer 30 minuten voordat het rad helemaal rond is geweest. Daarna zijn we bij een deel van het formule 1 circuit wezen kijken. Daar waren ook de pitboxen. Het circuit gaat dwars door de stad. Soms zie je nog stukken verf op straat en er hangen nog veel lampen naast het circuit. Daarna zijn we weer in de hop on hop off bus gegaan. Met het kaartje wat we kregen mogen we vier verschillende lijnen ge-bruiken. Dit keer kwamen we ook door Chinatown. Daar willen we morgen ook nog naar toe want dat zag er heel leuk uit. En je kan in het magnifieke resort Marina Bay helemaal naar boven. Dat zijn twee hele hoge torens en het lijkt net of ze daar een schip opgelegd hebben. Op dat platform is zelfs een zwembad. Na de bus zijn we even naar het hotel gegaan om te zwemmen. Na een uurtje toch weer verder gegaan want er kwam onweer. Het is droog gebleven dus niks aan de hand. S'Avonds lekker op een terrasje gedronken en gegeten. Ik wou nog even mijn dagboek afmaken en wij gaan nu ook slapen. Het is nu bijna 22.00 uur en zijn 40 uur op. Niet zo gek dat we bijna instorten. Welterusten!!!

• 03 Juni 2016 - 20:07

Willy:

Zo krijg ik een app we zijn op Schiphol en zo heb je al drie verhalen getypt in je dagboek;)
    Geniet er maar lekker van.
    Haha en ik begrijp wel waarom je 40 uur wakker bent gebleven ( heb je ze al gezien)
    Gr