15 juni dag 14 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu 15 juni dag 14 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van familiewitjes - WaarBenJij.nu

15 juni dag 14

15 Juni 2016 | Indonesië, Lovina

Vanmorgen ging om half zes de telefoon ( wake up call). Dat was omdat we voor zonsopgang met een boot de zee op gingen om dolfijnen te spotten. Terwijl ik in de badkamer sta gaat mijn wekker af op mijn I-phone maar Rob dacht het weer de telefoon was en neemt op. Nou wat is er met die k telefoon. En die wekker bleef maar af gaan. Ik lag helemaal in een deuk. We moesten verzamelen bij het zwembad. Één man moest er bij ons bij dus we zaten met z’n vieren en de man van de kleurrijke boot. Het was een smalle boot waar je achter elkaar in zat. Een rare ervaring in het donker de zee op. We moesten eerst een stuk varen en toen het al een klein beetje licht was zagen we de eerste dolfijnen al. Soms kwamen ze heel dicht bij de boot. Gisteren hadden we hier een vrouw ontmoet die heel grappig was. Zitten we in het bootje komt er nog een bootje aanvaren horen we ineens heel hard roepen “ Hallo Holland “ ik keek om en zag die mevrouw met haar armen boven haar hoofd zwaaien. Ik moest vreselijk lachen om haar het was zo’n komisch gezicht. Ze vroeg ons of we een foto van hun bootje wilde maken en zij maakte er één van ons. Als er ergens weer een paar dolfijnen te zien waren gingen de bootjes er meteen achteraan. Het was ook een heel mooi gezicht toen de zon opkwam.Toen we weer terug waren zijn we eerst lekker gaan ontbijten. Daarna bij het zwembad gaan liggen het was nu weer prachtig weer. Om vier uur heeft een chauffeur van het hotel ons naar een boeddhistisch klooster gebracht. Brahma Vihara Ashrama. Ook daar moesten we een sarong om. Het was leuk want de chauffeur ging ook mee naar binnen en vertelde van alles. Daarna gingen we naar de hot water Springs ( warm water bronnen) . Hier komen de locale om zich te reinigen, aangezien het water een helende werking zou hebben. Ook toeristen kunnen hier terecht. Het water is warm. Ik ben er alleen met mijn voeten in geweest en Rob en Dylan helemaal. Daarna zijn we weer terug gereden naar het hotel. s’Avonds hebben we hier gegeten en onderhand was er gitaarmuziek. Nu zitten we nog in het restaurant voetbal te kijken en ben ik met het verslag bezig. We gaan zo naar de kamer. Morgen gaan we naar het volgende hotel en jammer genoeg tevens het laatste.