Dag van vertrek 13 juli 2009 - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag van vertrek 13 juli 2009 - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek 13 juli 2009

Door: webmaster

13 Juli 2009 | Verenigde Staten, Saint Petersburg

,s Morgens om 0.800 uur werden we naar Schiphol gebracht. Het inchecken ging vrij vlot en daarna bij de winkeltjes gekeken en nog wat gedronken. We vertrokken op tijd 11.15 uur. Tijdens de vlucht kregen we ook lekker eten. Kip met gebakken aardappeltjes was echt lekker. De reis duurde acht en half uur en we waren 12.30 lokale tijd in Chicago. Het is hier 6 uur vroeger als in Nederland. Het heeft anderhalf uur geduurd voordat we door de douane waren. Daarna koffers opnieuw afgeven en met de sneltrien naar de juiste terminal om naar Orlando te vliegen. I.p,v. 15.40 uur gingen we pas om 17,30 uur weg. In die tijd hebben we bij MC Donald gegeten zodat we geen honger zouden krijgen, Om 21.00 uur zijn we in Orlando geland, Daar meteen iemand aangesproken van het vliegveld. Door hem een fooi te geven heeft hij onze koffers op een kar gezet en is meegegaan naar de balie voor de huurauto. Daarna heeft hij de koffers helemaal naar de auto gebracht. De auto is erg mooi een Toyota Highlander. Meteen onze Tom Tom ingeschakeld want toen moesten we nog naar ons hotel in St.Petersburg. Rond 24.00 uur waren we in het hotel. We zijn meteen naar onze kamer gegaan om te slapen. We waren allemaal bekaf van de reis die toch 22 uur geduurd heeft.

• 19 Juli 2009 - 19:39

Angèle:

Hey vakantiegangers!!!

Eindelijk daar ben ik dan.....Net pas jullie reisverslagen gelezen!
    Wat geweldig om te lezen!!We kunnen ons er een hele voorstelling van maken,zover ons dat lukt....want dit moet je denk ik echt met eigen ogen gezien hebben!Echt Super gaaf!!
    Ik heb ook wel vreselijk gelachen om de pijlstaartrog,ik zie namelijk het hele gebeuren voor me,hahaha!

Ik vindt het al knap dat je jezelf hebt gedwongen om het water in te gaan,ik ben namelijk net zo een held!haha.

Leuk dat Dylan zijn favoriete broek heeft,en Dennis nog lekker op de fiets,geweldig mooi hoor om dit met elkaar te beleven.
    Aan lekkere onbijtjes ook geen gebrek lees ik....Tja belangrijk om de dag goed te beginnen!!
    Een lange reis achter de rug maar zeker de moeite waard. Nou lieve allemaal nog heel veel plezier en geniet ervan!!We volgen jullie weer verder!! Liefs en dikke kus van Frank en Angèle