Dag 6 Trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 6 Trinidad - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 6 Trinidad

Door: webmaster

17 Juli 2011 | Cuba, Trinidad

Dag 6
Maandag 11-07-2011
Vanmorgen om 09.45 uur weggereden naar Playa Ancon. Dat ligt 15 minuten voorbij de stad Trinidad. Een hele mooie tocht er naartoe vlak langs de kust. In een klein tentje langs de weg met uitzicht op zee Cubaanse koffie gedronken. Helemaal op de punt staat ons hotel. Een resort dus weer all inclusive. Dit keer niet gratis. We blijven hier 2 nachten en moesten voor all inclusive €11,= p.p. betalen. Daar hebben we 2 dagen eten en drinken voor! Dus heel goedkoop. Er is hier echt van alles,prachtig zwembad met bar, ligt meteen aan het strand, midget golf, tennisbanen, disco, winkeltjes, restaurants en een snackbar, De kamers zijn wel erg eenvoudig. Maar hebben gelukkig ook weer airco. Hoewel hier aan de kust af en toe een windje staat dat scheelt wel. Ik heb hier wel een vlaggetje van Cuba kunnen kopen voor in onze fotolijst. Ze hebben hier ook internet. Ik heb alle dagen in Word gezet en we zouden het dan zo doorsturen. Dat gaat niet en dan moet ik alles opnieuw gaan intikken. Dat is geen doen. Nu heeft Rob iets verzonnen met een memorycard uit het fototoestel. Vraag mij niet wat maar dat gingen we vandaag proberen. Was het kantoortje van internet alweer dicht. Nu morgenochtend maar weer proberen. Wij gaan morgen ook naar Trinidad. Eerst zouden we vanavond ook al gaan maar sommige raden dat af. Rob en de jongens hadden er toch wel zin in maar ik durf hier geen risico te nemen en gaan we morgen. Wij gaan dan met een taxi dan kan de auto bij het hotel blijven staan. Tijdens het avondeten wat een zeer uitgebreid buffet was kwamen er zangers aan tafel staan. We hebben voor het eerst hier een paar Nederlanders gezien. Vanavond was er een optreden van een Salsa band met dansen erbij. Zag er erg leuk uit allemaal. Wij hadden ons wel helemaal ingesmeerd met deet want er zijn hier ’s avonds een hele hoop muggen. Helaas prikken ze gewoon door de deet heen.