25 juni 2015 dag 11 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 25 juni 2015 dag 11 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

25 juni 2015 dag 11

Door: Carool

26 Juni 2015 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Dag 11
Rijden nu 10.42 uur weg vanuit Boca Ratan. Wat trouwens in het Spaans rattenbek betekent. Rare naam voor zo'n prachtig hotel. We hebben een ontbijtje genomen in restaurant Our Place. Heerlijk!!!We zijn onderweg naar West Palm Beach klein stukje terug 25 kilometer. Palm Beach is een extreem rijk gebied aan Florida's Goudkust. Hier komen de Kenneydy's, Rockefellers en Trumps vakantie vieren. Palm Beach ligt op een 20 km lange en 1 km brede strook land. Langs de strandweg Ocean Boulevard staat de ene exclusieve villa na de andere. Om niet te veel uit de toon te vallen heb ik maar een lange jurk aangedaan. Ha, ha het is gelukkig niet zo warm, pfff 40 graden. Ben er klaar voor!!! O my God, Amazing wat een huizen!!! En bij Worth Avenue zie je allerlei luxe wagens Porsche, Lamborghini , Meserati of een Ferrari. En natuurlijk de aller duurste winkels. Vrouwen op hoge hakken, met strak getrokken gezichten bepalen het straatbeeld. Ik kon het niet laten en moest natuurlijk even op de foto bij Channel en Gucci. Als ik heel veel geld had nam ik jullie allemaal hier mee naartoe. Geweldig om te zien. We gaan nu terug naar Boca Ratan. Er is daar een grote shopping Mall en Rob moet slippers hebben. We zijn ze vergeten in Daytona Beach, ze zijn waarschijnlijk onder het bed geschoven. We rijden dan al meteen richting Fort Lauderdale waar we 2 nachten blijven. De Tom Tom moet zeggen richting Miami maar zegt Majami. Ha, ha. Gestopt bij de shopping Mall towncenter at Boca. Nike slippers voor Rob gekocht. Een leuk vestje voor mijn nichtje Wendy bij Hollister en een mooi t-shirt voor Dylan bij Armani. Even lekker pretzels gegeten bij Antie Annie. Rob met zout en ik met kaneelsuiker. Op weg naar het hotel Ramada Oakland Park in Fort Lauderdale waar we om 15.10 uur aankwamen. We hebben kamernummer 203. De kamer ziet er prima uit alleen is het allemaal net iets minder als de andere hotels die we hadden. Het zwembad is wel erg mooi. Daar liggen we nu. Gezellig er is ook muziek en er is weer een bar bij. Mijn vrienden( dus niet ) salamanders zijn hier ook aanwezig. Gelukkig zijn het kleintjes. Tas goed dicht houden. Stel je toch voor zeg. Later hebben we ons weer omgekleed en zijn naar het strand gereden. Even kijken hoe dat er uit ziet. Een hoop mooie hoge hotels langs de kust. Het is nu laagseizoen hier. Hoogseizoen Is van september tot maart. Het is hier dan nog lekker warm. We kwamen langs een jachthaven en daar lagen toch een grote, hoge jachten!!! Zoiets had ik nog nooit gezien. Gaan nu naar Sawgrass Mills. Het grootste shopping gebied in de hele V.S. Daarna gaan we terug naar het hotel.