Dag 11 19 juni 2019 Manilva - Reisverslag uit Manilva, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu Dag 11 19 juni 2019 Manilva - Reisverslag uit Manilva, Spanje van familiewitjes - WaarBenJij.nu

Dag 11 19 juni 2019 Manilva

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2019 | Spanje, Manilva

Vandaag een rustige dag gehouden. Gisteren stonden we te twijfelen of we vandaag naar Gibraltar zouden gaan. We hebben ervoor gekozen om vandaag lekker hier te blijven. Eerst hadden we ook hier weer een heerlijk ontbijt en daarna zijn we naar het strand gegaan. We zijn bij de strandtent van het hotel gaan liggen. Parasol , ligbedden met dikke matrassen en een tafeltje voor €10,-. Het zou vandaag over de 32 graden worden maar er stond een lekker windje op het strand, dus zeer goed uit te houden. Konden we meteen ons kleurtje een beetje bijwerken. Op een gegeven moment kwam er een Chinees vrouwtje langs” do you want massage?” Eigenlijk wou ik het wel en zei dat ik af en toe last van mijn kuiten had als ik omhoog liep. Dat is ook echt zo af en toe is het dan net of mijn kuiten verzuren. Zij drukte op een paar plekken op mijn been en onder op mijn rug. Daar zat het probleem zei ze. Maar op één been had ik twee blauwe plekken en die ging ze eerst behandelen. Ze smeerde er iets op en ging die plek heel hard masseren. Dat deed me toch pijn. Maar toen ik eigenlijk dacht ik hou het niet meer vol, toen ging de pijn weg. En je kan het geloven of niet maar op een gegeven moment was de blauwe plek weg!!! Die andere plek hetzelfde verhaal, alleen ging die niet helemaal weg want die was te groot. Dat is dus nu een rode plek. Ik moesten omdraaien en toen keek ik Rob recht in zijn gezicht. Ze begon onderop mijn rug keihard te duwen en dat deed zo”n pijn dat ik af en toe Aah zei. Rob lag het allemaal eens te bekijken en dat ging op mijn lachspieren werken. Op een gegeven moment lag ik helemaal te schudden op het bedje zo hard ging ze tekeer. Dat was natuurlijk weer zeer hilarisch allemaal. Maar het hielp wel. Ze gaf mij nog een foldertje met het adres erop waar je ook terecht kon om nagels te lakken. Tussen de middag hebben we op het strand gegeten en zijn we om een uur 16.00 uur terug naar het hotel gegaan. Daar hebben we nog heerlijk in het zwembad gelegen. S’avonds hebben we ons omgekleed en is Rob naar het adres van het nagellakken gereden. Ik heb daar mijn nagels laten doen. Daarna zijn we terug gereden naar de strandtent en hebben we daar nog lekker gegeten. We zijn nu terug op de kamer en het is alweer 23.45 uur. Morgen reizen we weer verder en dan naar Malaga maar we gaan nu eerst lekker slapen.

  • 20 Juni 2019 - 05:16

    Willy:

    Jullie zien een hoop .
    Ik lees elke keer gezellig met een bakkie jullie verslag.
    En Carool wat een verwendag voor jou nu loop je Rob eruit.
    ( vergeet je de zwem baantjes niet ;) )

    Gr xxx


  • 20 Juni 2019 - 05:20

    George & Yvonne:

    We lezen met plezier de verslagen en genieten mee van jullie schitterende reis...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Juli 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 52789

Voorgaande reizen:

09 Juni 2019 - 27 Juni 2019

de Koningssteden van Andalusië en Ibiza verkennen.

03 Juni 2018 - 22 Juni 2018

Viva España, via Andalusie naar Ibiza

12 Juni 2017 - 30 Juni 2017

California Dreaming en Aloha Hawaii

02 Juni 2016 - 21 Juni 2016

Amazing Asia, Singapore en Bali.

15 Juni 2015 - 02 Juli 2015

Back to Beautiful Florida!

06 Juli 2011 - 21 Juli 2011

Buenas Dias Cuba!

13 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Florida, The Sunshine State

14 November 2008 - 23 November 2008

The Big Apple & Fabulous Las Vegas

Landen bezocht: