22 juni 2017 dag 11 - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu 22 juni 2017 dag 11 - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van familiewitjes - WaarBenJij.nu

22 juni 2017 dag 11

23 Juni 2017 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Vandaag een rustige dag gehad. We waren al vroeg op. Ik weet niet hoe het kan maar ben altijd vroeg wakker terwijl ik hartstikke lekker slaap. Het zal wel met het tijdverschil te maken hebben. We hebben eerst lekker een ontbijtje gehaald en zijn daarna meteen naar het strand gegaan. Lekker op een ligbedje en iedereen krijgt hier ook een parasol. s’Morgens zetten ze alle bedjes weer neer op het strand. Ze rijden dan met een kleine traktor over het strand en slepen daar dan een stapel bedjes mee over het strand. Die worden eerst neergezet en achter twee bedjes steeds een parasol. En dit wordt elke dag ook weer weggehaald. Om 14.00 uur zijn we naar onze kamer gegaan om ons te douchen en om te kleden. We zijn toen met de auto naar Hawi gegaan. De weg gaat langs de kust. We hebben er ongeveer 3 kwartier over gedaan en daar had je restaurantjes en een hoop winkeltjes met souvenirs. Nadat we bij een paar winkeltjes waren geweest hebben we wat bij Bamboo gedronken. Die hadden happy hour toen we binnen kwamen. In Hawi staat ook het standbeeld van Kanehameha. De oprichter van voormalig koninkrijk Hawaii. We zijn daarna doorgereden naar het einde van de weg. Die hield opeens op. Er zijn daar ook mooie uitzichtpunten . Heel gek om te zien dat er dan ineens geen weg meer is. Het heet daar Pololu Valley Lookout. Het laatste stukje van de weg is een kronkelweg omhoog. De ene bocht na de andere en wij moesten twee maal over een bruggetje waar maar één auto tegelijk overheen kan. Aan het eind stond ook een bordje dead end. We hebben hier bij het zwembad gegeten en er waren ook nog twee zangers. Daarna naar onze kamer gegaan want we moeten morgenvroeg op. Eerst nog een stuk rijden voordat we bij de helicopters aankomen. Wij gaan morgen dwars over het eiland heen en daarna willen we omhoog langs de kust weer terug. We zien wel hoe het allemaal gaat maar eerst gaat Rob vliegen.

• 23 Juni 2017 - 11:20

Lenie:

hallo luitjes hier ben ik weer , ik lees dat jullie rustig aan hebben gedaan is ook wel eens lekker . nou over dat bruggetje had ik niet gegaan hoor dood eng , Rob heel veel plezier met vliegen morgen .